کد خبر: 1008513
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
عضو شورای شهر تبریز گفت: شهرداری توجهی به مصوبات شورای شهر در زمینه‌های اعمال تخفیف و دیگر موضوعات ندارد که باید هرچه سریعتر نسبت به اعمال مصوبات شورای شهر اقدام کنند.

محرم محمدزاده  در تذکری در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: بخشودگی های تصویب  شده در اسفند و فروردین تصویب شد اما سازمان‌های شهرداری آنها‌ را اجرا نمی‌کنند و بهانه آنها عدم ارسال نامه است. 

وی با بیان‌ اینکه مقرر شده مشاغل فعال در کاربری‌های مسکونی(مشاغل خانگی) در صورت نداشتن مشکل از طرف بند ۲۰ ادامه کار بدهند گفت: اما شهرداران مناطق این موضوع را قبول نمی‌کنند و مصوبه شورای اجرا نمی‌شود و این پرونده‌ها به ماده ۱۰۰ ارجاع داده‌ می‌شود.

محمدزاده افزود: شهروندان برخی تخلفات ساختمانی را به ۱۳۷ گزارش می‌ دهند اما توجهی نمی‌شود و جواب این است که از آنها خسارت گرفته خواهد شد که این سخنان در تضاد با هدف اجرای این سامانه است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه بیمه فرش بافان‌ به صورت کامل پرداخت نمی‌شود گفت: تنها ۱۵ روز از بیمه های این هنرمندان کارگر پرداخت می‌شود که لازم است رسیدگی گردد چرا که ما شورای شهرداری نیستیم بلکه شورای کل شهر هستیم .

وی با اشاره به بازدید اعضای شورا از محلات محروم شهر گفت: فاضلاب، نبود کلینیک و چراغ راهنمایی ازجمله مشکلات مردم شهرک آخماقیه است که لازم است رسیدگی شود و نبود پل در کرکج‌ موجب ایجاد سوانح و فوت شهروندان می‌شود که بودجه اجرای پل دربودجه منطقه ۵ لحاظ شده و لازم است رسیدگی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر