کد خبر: 1008511
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
عضو شورای شهر تبریز گفت: با اشاره به تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی حمل ونقل و ترافیک گفت: امروز ۸ تیر است اما هیچ مزایده‌ای برای پروژه‌های حمل ونقل برگزار نشده است.

 عبدالله‌ تقی‌پور در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: وقتی موضوعی به کمیسیون‌‌ها برای بررسی ارجا می‌شود کمیسیون ها موظف‌اند افراد دخیل را دعوت و از آنها جواب خواهی‌ کنند که این کار در خصوص ارائه خدمات به روستا‌های حریم تبریز انجام شده و همواره سعی کرده‌ایم‌ از دخالت در اجرا پرهیز کنیم.

وی بار دیگر با اشاره به تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی حمل ونقل و ترافیک گفت: امروز ۸ تیر است اما هیچ مزایده‌ای برای پروژه‌های حمل ونقل برگزار نشده است.

تقی‌پور با بیان اینکه در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک و سازمان حمل ونقل و ترافیک مشکلاتی در زمینه شرح وظایف و مسئولیت ها وجود دارد گفت: جذب اعتبارات در سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌ یافته است و حذف معاونت حمل ونقل مناطق موجب ایجاد مشکلات بسیاری شده که لازم است این معاونت در مناطق احیا شود تا کارآیی سیستم ارتقا یابد.

علی آجودان زاده دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در تذکری با بیان اینکه سخت و زیان آور راهبران  قطار شهری که انواع بیماری‌های جسمی بینایی و شنوایی آنها را تهدید می‌کند پرداخت شود گفت: اینکار در مترو مشهد انجام می‌گیرد که شهرداری تبریز نیز لازم است پرداخت سخت و زیان آور بودن این عزیزان زحمتکش را در اولویت قراردهد.

شکور اکبر نژاد دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه برخی اعضای شورای شهر در تذکرات  تند سخن‌ نگویند گفت: همه ما باید به سمت عدالت حرکت کنیم و این تنها راه حل مشکلات است.

وی همچنین با انتقاد از نحوه  چینش  زمان دستور جلسات صحن علنی  شورای شهر گفت: هیئت رئیسه شورای شهر موضوعات مطرح شده ناقص در جلسات را در جلسات بعدی بیاورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر