کد خبر: 1008337
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر:
معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر گفت: پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر با جدیت دنبال می شود
بهاره عشقی صابر

 علی پولادوند مدیر عمران شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه کارگاه عمرانی شهرداری با هدف خدمت رسانی بیشتر به شهروندان هیچگاه تعطیلی ندارد، اظهار داشت: پروژه های عمرانی متعددی در روزهای اخیر در مناطق مختلف شهری در حال اجرا است تا هرچه سریعتر مشکلات عبور و مرور شهروندان مرتفع شود.

وی بیان کرد: اجرای عملیات روسازی و روکش آسفالت لایه آستر خیابان سپیدار و نیلوفر شرقی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با مصرف ۵۱۰ تن آسفالت و همچنین روسازی و روکش آسفالت خیابان کاوه به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با مصرف ۶۴۵ تن آسفالت در منطقه چهار از پروژه های انجام شده است که آسفالت موردنیاز این دو پروژه از محل کارخانه آسفالت شهرداری تامین شده است.

مدیر عمران شهرداری اسلامشهر با بیان دیگر پروژه های در دست اجرا گفت: در منطقه سه شهری عملیات زیرسازی گذر ۲۸ متری ورودی جاده کمالیه توسط واحد عمران منطقه به مرحله اجرا درآمد و همچنین برداشت اطلاعات خیابان هجرت نیز جهت اجرای عملیات عمرانی توسط واحد نقشه برداری معاونت فنی و عمرانی  انجام شد.

پولادوند با اشاره به عملیات بهسازی خیابان ابوذر در منطقه یک نیز افزود: پس از تعریض و هم سطح سازی و آسفالت این خیابان، هم اکنون عملیات جدول گذاری این مسیر پرتردد، حدفاصل خیابان تازه احداث شده شهباز سلمانی تا خیابان بیست متری امام خمینی در حال انجام است.

وی ادامه داد: خیابان ۱۸ متری شهرک الهیه نیز در روزهای اخیر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری و با همکاری واحد عمران منطقه زیر بار آسفالت رفت تا با اجرای این پروژه ها و بهسازی معابر، علاوه بر رفع مشکلات عبور و مرور، رضایتمندی شهروندان نیز جلب شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر