کد خبر: 1008074
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش در عرصه‌های هوا، دریا و زمین در حال ارتقاء توان برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم تحویل دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش، گفت: امروز نمونه‌ای از تجلی اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار بدست توانمند برادران‌مان در صنایع وزارت دفاع و با کمک نیروی هوایی ارتش محقق شد.

وی با بیان اینکه خداوند بزرگ را از این بابت شاکر هستیم، افزود: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و جوانان و دانشمندانی که در صنایع این وزارتخانه کار می‌کنند روز به روز نیرو‌های مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های هوا، دریا و زمین در حال ارتقاء توان برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: چند روز پیش شاهد موشک ۳۰۰ کیلومتری سطح به سطح بودیم که توسط وزارت دفاع ساخته و تحویل نیروی دریایی شد و امروز هم اولین خروجی خط تولید جنگنده تمام ایرانی «کوثر» را شاهدیم که پرواز آن را خواهیم دید و در آینده رویداد‌های مبارک دیگری خواهد بود که به مرور خبر آن به شما خواهد رسید.

سرلشکر موسوی گفت: از همه کسانی که حمایت و پشتیبانی کردند تا امروز بتوانیم سربلند ماموریت‌های ارتش را انجام دهیم و بتوانیم همراه و همگام با سپاه پاسداران همچون تار و پود بهم تنیده بهترین ترکیب دفاعی را برای ایران فراهم کنیم تشکر می‌کنم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار