کد خبر: 1007934
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
نباید حق تبریز در مناطق دیگری هزینه شود
عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی گفت: وزارت کشور در حال تلاش برای حذف کد آبادی روستا‌های الحاقی به تبریز است که تا آن زمان شورا نباید بودجه‌ای برای صرف در این مناطق اختصاص دهد.

 علی آجودان زاده در کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در اوایل شورا نامه وزارت کشور برای حذف کد آبادی روستا‌های الحاقی به شورای شهر تحویل داده شد، اظهار داشت: وزارت کشور در حال تلاش برای حذف این کدها است که تا آن زمان شورا نباید بودجه‌ای برای صرف در این مناطق اختصاص دهد.

 وی افزود: امروز که فرمانداری گفته این الحاق فعلا منتفی است نباید در سال ۹۹ بودجه‌ای برای آن هزینه شود.

آجودان‌زاده با بیان اینکه لازم است در خصوص هزینه کرد بودجه تبریز در روستا‌های الحاقی بررسی‌های تکمیلی انجام شود گفت:بودجه‌ای که در روستا‌های الحاقی هزینه شده باید بررسی شود که آیا هزینه ها در حد بودجه مصوب شورا بوده یا بیشتر شده است.

محرم محمدزاده دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه مقرر شده مناطقی که در اطراف آنها روستا‌های الحاقی به تبریز وجود دارد هزینه‌های انجام شده در این روستاها با همکاری کمیسیون عمران و کمیسیون تحقیق و نظارت بررسی شود گفت: نباید حق تبریز در مناطق دیگری هزینه شود که لازم است در این خصوص بررسی های مناسب انجام‌ شود تا جزئیات آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه باید با کار کارشناسی ابراز نظر کرد گفت: نباید قبل از کارشناسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر