کد خبر: 1007263
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
فرمانده کل ارتش:
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ تحریمی اندیشه بلند ایرانی را محدود نخواهد کرد، گفت: دشمنان ملت ایران باید بدانند که به نام و یاد هر شهید جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها موشک در راه است تا هر تهدید دور و نزدیک را با قدرت و توان فراتر از تصورشان منهدم کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، از برگزاری موفق «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» توسط نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی و هم‌افزایی وزارت دفاع قدردانی کرد.

در پیام فرمانده ارتش آمده است: اجرای موفق تمرین شکوهمند رزم سطحی نیروی دریایی و تأمین اهداف این عملیات دریایی که به همت کارکنان پرتلاش نیروی دریایی ارتش و با همدلی مجاهدانه وزارت دفاع و پشتیبانی به پاسداشت شهدای دریادل رمضان انجام شد، موجی از امید و افتخار و اعزاز در دل امت حزب‌الله آفرید.

امیرسرلشکر موسوی تأکید کرد: این همت متعالی در قاموس عاشورایی نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده که پرچم عزت و اقتدار امت اسلام و ملت ایران از دست هیچ شهیدی بر زمین نیفتد و هیچ مأموریتی بی‌پایان نماند، چون علمدار‌ها پرشمارند و با امید به عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر، خود را مهیای سخت‌ترین عرصه‌ها برای عزت و اقتدار ملت کرده‌اند. وی با بیان اینکه امروز دشمنان ملت ایران باید بدانند که به نام و یاد هر شهید جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها موشک در راه است تا هر تهدید دور و نزدیک را با قدرت و توان فراتر از تصورشان منهدم کند، تصریح کرد: خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های سرزمینی کشورمان، مبدأ این حرکت انقلابی در مسیر روشن خوداتکایی و ارتقای توان دفاعی خواهد بود و هیچ تحریمی اندیشه بلند ایرانی را محدود نخواهد کرد. فرمانده ارتش گفت: موفقیت در «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» بارقه‌ای از عزم ایستادگی و مجاهدت شما و همرزمانتان و عرصه امیدبخش به ملتی است که خود را شایسته اوج شکوه و اقتدار می‌داند و به همین مناسبت لازم است از همه عزیزانی که پیکر یاران شهیدشان، شهدای دریادل رمضان را در آغوش کشیده و در این فاصله کوتاه با چنین دستاورد عظیمی پای در میدان افزایش اقتدار نهادند، قدردانی کنم.

امیرسرلشکر موسوی با ادای احترام به مقام شهدای دریادل رمضان و خانواده معظمشان تصریح کرد: ضمن قدردانی از فرماندهی و کارکنان نیروی دریایی ارتش، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و متخصصان متعهد وزارت دفاع و همه مراکز دانش‌بنیان مؤثر در دستاورد اخیر، برای موفقیت بیشتر فرزندان شایسته ملت در همه عرصه‌های اقتدار نظامی طلب دعای خیر و برخورداری از رهنمود‌های حکیمانه از محضر فرمانده معظم کل قوا را دارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار