کد خبر: 1007181
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای گفت، اطمینان دارد رقیب دموکرات رئیس جمهور آمریکا می‌تواند در انتخابات سال جاری پیروز شود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا روز چهارشنبه گفت، شیوع ویروس کرونا، برآیندی از شکست‌های عمیق رئیس جمهور این کشور را نشان می‌دهد.

کلینتون در مصاحبه با شبکه «اسکای نیوز» به انتقاد از «امتناع از رهبری و قبول هرگونه مسئولیت، اعتنا به هشدار‌ها پیش از انفجار تعداد مبتلایان [به ویروس کرونا]، گوش دادن به حرف دانشمندان، اطمینان دادن به مردم و رهبری مثال زدنی» از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، به بزرگ‌ترین مرکز شیوع این بیماری در جهان تبدیل شده است. همچنین این کشور با نزدیک به ۱۲۰ هزار مورد فوت، بیشترین تعداد قربانیان ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.

هنگامی که از کلینتون پرسیده شد چه توصیه‌ای برای ترامپ دارد، پاسخ داد: «فقط به آرامی کنار برو. خیلی ممنونیم. به گلف بازی کردن یا هر کاری که دوست داری برگرد و به دردسر درست کردن برای کشورمان ادامه نده. ممنونم».

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا درخصوص انتخابات امسال گفت: «هیچ شکی ندارم که اگر همین سه‌شنبه انتخابات برگزار شده بود او (جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ) برنده شده بود».

وی مدعی شد: «مداخلات روسیه، اعمال نفوذ در رسانه‌های اجتماعی، نشر اطلاعات غلط، تمام این‌ها بک بار دیگر در حال اتفاق افتادن هستند و کمپین بایدن باید به آن رسیدگی کند و امیدوارم رسانه‌های خبری اطمینان یابند مردم دوباره فریب نمی‌خورند».

پیشتر نیز دموکرات‌های آمریکا مدعی شده بودند روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا مداخله و به پیروزی ترامپ کمک کرده بودند. ادعایی که با وجود تحقیقات گسترده در این خصوص هیچگاه به اثبات نرسید.

در حال حاضر، بر اساس نتایج نظرسنجی «رویترز-ایپسوس»، برتری بایدن در مقابل ترامپ به ۱۳ درصد افزایش یافته است. تنها نقطه قوت ترامپ در مقابل بایدن طبق این نظرسنجی، مسئله اقتصاد بود. ۴۳ درصد شرکت‌کنندگان معتقدند که ترامپ به لحاظ اقتصادی برای آمریکا بهتر است، در حالی که این رقم برای بایدن ۳۸ درصد بود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
said
|
Switzerland
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام. عزیزان ترامپ یا جو بایدن ، نانسی پلوسی یا کلینتون ، اوباما یا سندرز هیچ فرقی ندارند همهً آنها دست در یک کاسهً دارند و در خدمت یک سیستم هستند و در این سیستم چرخه ، چرخهً گرگ هاست. این سیستم هرگز اجازه نمیدهد یک انسان سالم در آن سیستم باشد. حتی در سطح های پایین . این تجربهً بیش از ۲۲سال زندگی در غرب است. جوبایدن اگر از ترامپ بدتر نباشد بهتر نیست. همه در سیستم غربی ذاتی پلید و مغزی بیمار دارند. از آنها دوری کنید خود ، خود را میدرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار