کد خبر: 1006921
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.

سلیمان رستمیان در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی بنیاد البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بر لزوم تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای برتر اخلاقی به جوانان از جمله اقداماتی است که در مقابله با جنگ نرم دشمنان باید به آن عنایت ویژه‌ای داشت ، تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:اگر الگوی نسل جوان شهدا باشند کشور ما با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد، شهدا در راستای حفظ ارزشهای انقلاب از بهترین هستی خود گذشتند تا انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی بماند، امروز ما در عرصه های مختلف از جمله جنگ نرم و فضای مجازی باید بتوانیم از خود دفاع کرده و فرهنگ خود که همان فرهنگ ایثار و شهادت است را منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: مهم‌ترین تکلیفی که امروز بر دوش کارکنان بنیاد است این است که با هر روشی که می‌توانیم درراه بسط، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی گفت :  تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است که باید بتوانیم این مهم را به خوبی به جامعه و نسل جوان منتقل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار