کد خبر: 1006794
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

مهمترین و شایع ترین علت خرابی و ایرادات کولر گازی ال جی چیست؟

رپورتاژ آگهی/ تعمیر کولر گازی ال جی نیز مانند سایر برند های مطرح، گاهی اتفاق می افتد، و ما نیاز به تعمیر کار ماهر و با تجربه برای این کار داریم تا ضمن پیدا کردن ایرادات آن، این وسیله را به درستی تعمیر کند. همانطوری که می دانید کولرهای گازی به عنوان سیستم های تهویه مطبوع مدرن امروزی در اکثر منازل، ادارات و هر نوع فضای سرپوشیده دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کولرهای گازی، جایگزین مناسبی برای کولرهای آبی به شمار می رفتند، که مزیت های زیادی نسبت کولر های آبی سنتی داشتند از جمله:

تنظیم دمای دلخواه در هر لحظه
ایجاد هوای خنک و بدون رطوبت
قدرت سرمایش قوی و سریع نسبت به کولرهای آبی

اما در کنار مزایای گفته شده برای این نوع دستگاه تهویه، اگر به موقع از آن مراقبت و رسیدگی نشود، می‌تواند مشکلات متعددی در آینده برای شما به بار آورد. حال در این مطلب قصد داریم، رایج ترین مشکلات در تعمیر کولر گازی ال جی را برای شما مطرح کنیم، تا با مطالعه‌ی و بررسی آن در صورت ایجاد خرابی بتوانید مانند یک راهنما از آن استفاده کنید و متناسب ترین راه حل‌ را برای رفع ایراد آن پیشنهاد دهید. 

حال در این بخش مهمترین و شایع ترین علت خرابی و ایرادات کولر گازی ال جی را بررسی می کنیم:

گروه متخصص فدک تهویه، به واسطه‌ی داشتن نیروی متخصص و مجرب و همچنین داشتن دانش فنی و چندین سال تجربه کاری در تعمیر کولر گازی ال جی، در زمینه تشخیص علت خرابی و نیز تعمیر آن به خوبی عمل می کند و در کمترین زمان لازم و با قیمت مناسب، دستگاه تهویه شما را همانند روز اول تعمیر می نماید.

مهمترین و شایع ترین علت خرابی و ایرادات کولر گازی ال جی چیست؟

تعمیر کولر گازی ال جی

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی؟

دلیل خرابی دستگاه کولر گازی ال جی

از بزرگترین نگرانی هایی که می توان برای صاحبان کولر گازی ال جی به وجود آید، عدم روشن شدن دستگاه کولر می باشد. در این جور مواقع طبق معمول هیچ کاری از دستمان بر نمی‌آید و دلیل آن را نمی دانیم. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست برای اینکه هر مساله‌ای راه حلی دارد و ما در این مطلب به شما نحوه تعمیر کولر گازی ال جی را خواهیم گفت.

و اگر نتوانستید عیب به وجود آمده را رفع کنید، نیروهای مجرب و متخصص فدک تهویه، برای تعمیرات و نیز سرویس دستگاه کولر شما در کنارتان هستند و می توانند در کمترین زمان و با قیمت مناسب مشکل را برطرف کنند.

کولر گازی ال جی نسبت به کولرهای آبی سنتی عملکردی کاملاً متفاوت دارد. هدف کلی و اصلی این نوع دستگاه، تهویه هوای اطراف می باشد، به این طریق که هوا محیط را در فضای باز گرفته، و بعد از اعمال کارهای مورد نظر در درون دستگاه، هوای تصفیه شده و خنک را به داخل منزل انتقال می دهد. چنین دستگاه هایی معمولا حاوی مایع مخصوصی به نام خنک کننده هستند که گرما منزل را به درون خود می کشد و بعد از فرایندی هوای خنک را تولید و به داخل خانه انتقال می دهد.

معمولا سوالاتی در خصوص کار نکردن و روشن نشدن کولرگازی و نیز تعمیر کولر گازی ال جی از ما پرسیده می‌شود که سعی کرده ایم در این مطلب به آنها پاسخ دهیم.

دلیل کار نکردن کولر گازی؟
دلیل روشن نشدن چراغ‌های روی دستگاه داخلی کولر گازی ؟

برای این کار بهتر است قبل از شروع تعمیر کولر گازی ال جی به موارد زیر توجه شود :

در ابتدا از وجود باتری در درون ریموت کنترل کولر گازی ال جی مطمئن شده، و در صورت نبود آن را تهیه و در درون ریموت قرار دهید.

در برخی از مواقع ریموت کنترل کولر گازی ال جی، دچار آسیب می شود و به خوبی عمل نمی کند، بهتر است برای اطمینان از خرابی ریموت با یک دستگاه کولر گازی دیگر، ریموت را بررسی نمایید، یا به واسطه دوربین موبایل تست شود.

از سالم بودن سیستم برق رسانی کولر گازی ال جی اطمینان حاصل نمایید و ببینید که فیوز مینیاتوری دستگاه ON روشن باشد و مشکلی نداشته باشد.

مهمترین و شایع ترین علت خرابی و ایرادات کولر گازی ال جی چیست؟

مهمترین ویژگی وب سایت فندک تهویه

ببینید که آیا دکمه ON/OFF کولر گازی که بر روی دستگاه کار گذاشته شده است، روشن می‌شود یا خیر، در خیلی از موارد نیاز است که برای تعمیر کولر گازی ال جی این دکمه تعویض گردد. برای این کار بهتر است فیوز برق اصلی قطع و وصل شود. و اگر در این هنگام صدای بوق از دستگاه شنیده نشد، بهتر است برای تعمیر کولر گازی ال جی از مراکز معتبر و متخصص مانند فدک تهویه استفاده نمایید.

اگر موارد گفته شده در بالا را چک کردید و ایراد کولر گازی ال اجی همچنان باقی باشد، بهتر است که کار را به کاردان بسپارید تا از خطراتی که ممکن است در هنگام تعمیر برای شما پیش آید، جلوگیری شود. و تکنسین‌های متخصص فدک تهویه با داشتن علم و نیز سواد این کار برای تعمیر کولر گازی ال جی اقدام کنند.

بررسی مهمترین مشکلات و نیز  سرویس کولر گازی  ال جی  توسط سایت فدک تهویه؟

همانطوری که اشاره شد ممکن است دلایل مختلفی برای خرابی کولر گازی ال جی  وجود داشته باشد، و برای تعمیر کولر گازی ال جی نیاز است تا اقدامات جدی و نیز موثری را انجام دهیم تا مشکلات به وجود آمده به خوبی برطرف شود. از مشکلات جدی که ممکن است برای دستگاه شما پیش آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 
مشکلات فیوز کولر گازی و علت پریدن آن
آبریزش یا نشتی آب از کولر گازی ال جی
خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
عدم سرمایش ضعیف کولر گازی ال جی
پرتاب آب کولرگازی ال جی
عدم تخلیه آب از لوله‌ی درین کولر گازی ال جی
علت یخ زدن لوله بزرگ کولر اسپیلت ال جی
ریموت کنترل کولر گازی ال جی کار نمی‌کند
نشتی گاز کولر گازی ال جی
یخ زدگی و نشتی آب کولر از یونیت بیرونی کولر در فصل زمستان
یخ زدن بیش از اندازه و یا علت وجود لایه‌های ضخیم یخ در کندانسور
صدای غیر طبیعی یونیت داخلی کولر گازی
صدای غیر طبیعی یونیت بیرونی کولر گازی ال جی
و ...
 
مهمترین و شایع ترین علت خرابی و ایرادات کولر گازی ال جی چیست؟

بهترین روش برای  تعمیر کولر گازی ال جی

برخی از مشکلات گفته شده ممکن است به راحتی تعمیر نشوند و نیاز به افراد متخصص و کاربلد می باشد تا آن را تعمیر کند. برای تعمیر کولر گازی پیشنهاد می کنیم از نیروهای متخصص فدک تهویه استفاده نمایید. این گروه با داشتن سالها تجربه توانسته با تشخیص به موقع و نیز درست مشکلات ایجاد شده در  کولر گازی ال جی آن را با قیمت مناسب تعمیر کند.

فدک تهویه علاوه بر تعمیر، توانسته با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای، در زمینه سرویس کولر گازی  ال جی نیز محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند. نیروهای متخصص این فدک تهویه می توانند به شکل دوره ای دستگاه شما را سرویس کنند تا از ایجاد مشکلات در کولر جلوگیری کنند. برای اینکار می توانید به وب سایت آن مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره رایگان از خدمات آنها نیز استفاده کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار