کد خبر: 1005708
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کرد به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه‌ی پزشکان، با استعفای وی از مسوولیتش موافقت کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کرد به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه پزشکان، با استعفای وی از مسوولیتش موافقت کند.

وی در متن نامه خود به رئیس جمهور نوشته است: "خداوند متعال را سپاسگزارم که حسن ختام و پاداش خدمت سی و چند ساله‌ام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به شهدا و فرهنگ والای ایثار و شهادت قرار داد. بر خود فرض می‌دانم از حضرت عالی که چنین فرصت مغتنم برای خدمت به افضل انسان‌ها برای اینجانب فراهم کردید، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم".

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه امیدوارم شرایط و تمهیدات جدید موجب تحولات مورد نیاز برای ارایه‌ِی خدمات بهینه و در خور شأن جامعه ایثارگری را فراهم نماید، افزوده است: همانگونه که استحضار دارید اخیراً به دلیل بیماری و به توصیه‌ی پزشکان نیازمند استراحت و پرهیز از کار سنگین می‌باشم.

وی در این نامه با اشاره به اینکه تا تعیین فرد جدید برای قبول مسئولیت، کماکان به خدمت خود با افتخار ادامه خواهد داد، نوشته است: همچنین در حد بضاعت از هیچ کوششی برای کمک، همراهی و انتقال تجربیات به فرد جدید دریغ نخواهم کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
خدا شکر که این اقا استفاه دادیک بار نشد با جانبازان ملاقات حضوری داشته باشد هیچ کاری برای جانبازان نکردهدیه ازدواج 5ساله پرداخت نشده هرچی زنگ زدیم جواب نگرفتیم خدا عمرش بده که کنار رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار