کد خبر: 1005657
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
چه کسی بازیگر «سنجرخان» می‌شود؟
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» از شروع تصویربرداری و انتخاب بازیگران و عوامل تولید خبر داد و گفت: دنبال این هستیم که اگر مشکلی پیش نیاید و مراحل پیش‌تولید و تولید خوب پیش برود، بهار ۱۴۰۰، «سنجرخان» آماده شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حسین جلالی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی سنجرخان به تسنیم گفت: این سریال تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای طراحی شده و سه تا چهار ماه پیش‌تولیدش طول خواهد کشید. ان‌شاءالله بتوانیم از پاییز مراحل تولید را آغاز کنیم چراکه هم زمستان و بهار داریم و طوری طراحی کرده‌ایم که براساس تقویم پیش برویم و مشکلی پیش نیاید بهار ۱۴۰۰ کار تمام می‌شود. او درباره انتخاب بازیگران عنوان کرد: هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم، اما امکان دارد برای نقش «سنجرخان» از بازیگر بومی استفاده کنیم، همچون در واقعیت که «سنجرخان» شخصیت گمنامی بود از بازیگران گمنامِ کاربلد استفاده کنیم. روز‌های آینده تست‌زنی آغاز می‌شود تا به بازیگران این سریال برسیم. بازیگران حرفه‌ای شناخته‌شده هم مدنظر داریم که شاید انگشت‌شمار در پروژه استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی برای پخش دارید، گفت: در کار تاریخی همه چیز به آماده شدن مقدمات کار، عوامل و بازیگرانی برمی‌گردد که به توافق می‌رسیم، از طرفی بستگی به وقفه و هر نوع اتفاق غیرقابل پیش‌بینی دارد، البته ما سعی می‌کنیم تا حدودی همزمان با تصویربرداری تدوین را نیز آغاز کنیم. جلالی با اشاره به ویژگی‌های این سریال تلویزیونی، خاطرنشان کرد: استفاده از لوکیشن بکر کردستان، موسیقی و بازیگران کردی و خود سوژه تاریخ کردستان از ویژگی‌های سریال «سنجرخان» به شمار می‌رود. ان‌شاءالله از یکی دو هفته آینده محمدحسین لطیفی کارگردان سریال در محل لوکیشن‌های «سنجرخان» مستقر خواهد شد، البته که الان گروه ایشان در حال آماده‌کردن مقدمات کارند. تیم کارگردانی روی فیلمنامه سیدضیاء الدین دری که در ۲۶ قسمت نوشته شده، کار می‌کنند. سنجرخان وزیری، مشهور به سردار اکرم، در زمانی که روس‌ها مناطق مختلف ایران از جمله کردستان را اشغال کرده بودند، با آگاهی از عمق بحران و فشار‌های زیاد اشغالگران، ابتدا با فرستادن نامه‌هایی به حاکم سنندج و کسب اجازه، درخواست اذن جنگ کرد و بعد از ناامید شدن از حمایت آنها، در آغاز کار، به جنگ با قشون انگلستان برخاست و با شکست انگلیسی‌ها، راه جنگ با روس‌ها برای او هموارتر شد. او با اتکا به نیرو‌های مردمی روستا‌های اطراف سنندج، راهی میدان نبرد با روس‌ها شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار