کد خبر: 1004383
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومان ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود
نخستین دوره «جایزه بین‌المللی احسان» با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می‌شود که به برترین‌های هر محور مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برگزیده «نشان احسان» مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم اعطا می‌شود.
سید احمد هاشمی اشکا
سرویس ایران جوان آنلاین: به منظور اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و همچنین تقدیر از فعالان این عرصه در سطح ملی و بین‌المللی، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در نظر دارد رویدادی را با عنوان جایزه بین‌المللی احسان برگزار نماید.

براساس این گزارش، جایزه احسان با هدف شناسایی افراد و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف احسان و نیکوکاری قصد دارد تا علاوه بر ترویج این قبیل فعالیت‌ها در سطح جامعه بتواند گامی مهم را در جهت فرهنگ‌سازی فعالیت‌های عام‌المنفعه بردارد.

کلیه فعالان و گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند با مراجعه به تارنمای www. ehsanaward. ir تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام و شرکت نمایند. همچنین افراد می‌توانند در صورتی که فرد یا گروه احسانگری را می‌شناسند از طریق تارنما و در قالب معرفی پویش احسانگر ثبت‌نام و آن‌ها را معرفی نمایند. بر همین اساس، رویداد جایزه احسان در چهار محور «گروه‌های مردمی فعال در عرصه احسان و نیکوکاری (سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، انجمن‌ها و...)»، «فعالان اجتماعی عرصه احسان و نیکوکاری (ورزشکاران، هنرمندان، پزشکان، بانوان و...)»، «بین‌الملل (فعالان داخلی و خارجی عرصه احسان ونیکوکاری)» و «نوآفرینی در عرصه احسان و نیکوکاری (اپلیکیشن، استارتاپ، تارنما و...)» برگزار خواهد شد. برپایه اعلام دبیرخانه این رویداد، به برترین‌های هر محور مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برگزیده «نشان احسان» نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احسان تعلق می‌گیرد که این هدایا در قالب اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم به این عزیزان اعطا می‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار