کد خبر: 1004032
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
پسر جوانی که در جدال با یکی از مدال‌آوران رزمی‌کار او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است، مدعی شد به خاطر دختری که همراهش بود دچار غرور شده و دست به چاقو برده بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۲۳ مرداد ماه سال گذشته مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند از حادثه خونین در یکی از رستوران‌های محل باخبر و در محل حاضر شدند. شواهد نشان داد در این درگیری پسر ۲۰ ساله‌ای به نام کیوان زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه از بیمارستان خبر رسید کیوان به خاطر شدت خونریزی فوت کرده است، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته رستوران عامل حادثه را که پسر ۲۰‌ساله‌ای به نام پیام بود شناسایی و ۱۶ روز بعد بازداشت کردند.

متهم به قتل اعتراف کرد و گفت: «در خیابان با دختر جوانی آشنا شده بودم. شب حادثه دختر جوان با دوستش آمد و قرار شد همراه دوستم چهارنفری به دربند برویم. در یکی از رستوران‌ها مشغول کشیدن قلیان بودیم که دو پسر شهرستانی در حالی که روبه‌روی ما نشسته بودند خیره شدند. به خاطر رفتار آن‌ها عصبانی شدم و اعتراض کردم. همان موقع یکی از آن‌ها با مشت به سرم کوبید که گیج شدم. صاحب رستوران با دیدن درگیری از ما خواست آنجا را ترک کنیم، به همین خاطر از رستوران بیرون آمدیم، اما دوباره درگیر شدیم و در آن درگیری با چاقویی که همراه داشتم یک ضربه به سینه کیوان زدم و فرار کردم. وقتی به خانه پدرم رفتم چاقو را به برادرم تحویل دادم و ماجرا را برای او تعریف کردم.» متهم ادامه داد: «وقتی فردای آن روز فهمیدم پسرجوان فوت کرده است، شوکه شدم و تصمیم گرفتم خودم را مخفی کنم تا اینکه بازداشت شدم.» با اقرار‌های متهم برادر او نیز بازداشت شد، سپس کیوان به اتهام قتل عمد با سلاح سرد و برادرش به اتهام اخفای ادله جرم روانه زندان شدند. پرونده پس از تکمیل، صبح دیروز روی میز هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، پدر کیوان در جایگاه ایستاد و گفت: «پسرم رزمی‌کار بود و ۱۶ مدال کشوری داشت. او با دوستش برای کار به تهران آمده بود که بی‌رحمانه کشته شد. برای متهم درخواست قصاص دارم.»

در ادامه پیام در جایگاه ایستاد و با اقرار به جرمش گفت: «در آن درگیری به خاطر اینکه جلوی دوستانم و آن دختر غرورم نشکند، چاقو کشیدم، اما حالا پشیمانم و درخواست گذشت دارم. همچنین از مادرم نیز خجالت می‌کشم. او بعد از اینکه پدرم ما را رها کرد و رفت به سختی من و برادرم را بزرگ کرد. نتوانستم زحماتش را جبران کنم.» متهم در خصوص حمل چاقو نیز گفت: «با برادرم در بازار میوه و تره بار کار می‌کردم. چاقو برای برادرم بود که یک هفته قبل از حادثه از او گرفته بودم.»

سپس برادر متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ایستاد و گفت: «آن شب چاقو را از برادرم گرفتم و در جیبم گذاشتم که ناخواسته از جیبم داخل دستشویی افتاد. اگر نزد من بود آن را تحویل پلیس می‌دادم.»

در پایان هیئت قضایی متهم را به قصاص محکوم و برادر وی را تبرئه کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار