کد خبر: 1003995
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت روز قدس اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای همچنان در مسیر امام خمینی (قدس سره) حرکت و از ملت فلسطین و مقاومت آن حمایت می‌کند.
سرويس بین‌الملل جوان آنلاين: «احمد المدلل» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، روز جهانی قدس که توسط امام خمینی (ره) تعیین شده بر اسلامیت و عربیت قدس و نیز اینکه مسأله فلسطین مسأله اصلی امت است، تأکید می‌کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، المدلل ضمن اعلام اینکه امام خمینی در راستای آزادی قدس تلاش می‌کرد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای همچنان در مسیر امام خمینی (قدس سره) حرکت و از ملت فلسطین و مقاومت آن حمایت می‌کند، مقاومتی که به واسطه تجربه‌های جنگی و پشتیبانی مادی و نظامی ایران توانسته هراس موجودیتی برای دشمن صهیونیستی به وجود آورد.

این عضو جهاد اسلامی به همین مناسبت از سردار شهید «قاسم سلیمانی» نیز یاد کرد، شخصی که حمایت لامتناهی از مسأله فلسطین و مقاومت داشته است.

وی ادامه داد، ملت فلسطین امسال در روز قدس، به دلیل شیوع کرونا فعالیت‌های جدیدی خواهد داشت که متعاقبلا اعلام می‌شود.

المدلل در پرداخت به سخنرانی روز جمعه (۱ خرداد) رهبر انقلاب اسلامی ایران به مناسبت روز قدس اعلام کرد: رهبری ایران در حمایت از مسأله فلسطین و قدس ثابت قدم بوده و امام خامنه‌ای نیز بار دیگر بر حمایت از تلاش‌های ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، مجرم دانستن عادی‌کنندگان روابط و برشمردن آمریکا به عنوان دشمن فلسطینی‌ها تأکید خواهد کرد.

وی در پایان از کشور‌های عربی و اسلامی درخواست کرد جهت «قطب نما» را به سمت قدس به عنوان نماد کرامت و عزت امت عربی و اسلامی بچرخانند و به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی پایان دهند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار