کد خبر: 1003957
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مهاجم تیم فوتبال ایران و زنیت ضمن تشکر از پرستاران و پزشکان، درباره پیشنهادات اورتون و ناپولی صحبت کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ماه گذشته اخبار زیادی از علاقه مندی تیم‌های مختلف از جمله اورتون و ناپولی به سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران و زنیت روسیه شنیده شد.

سردار آزمون درباره اخبار پیرامون این موضوع گفت: می‌خواهم یک بار دیگر تاکید کنم که من بازیکن زنیت هستم. هدف من بازگشت به بهترین شکل ممکن است. ما منتظر از سرگیری لیگ روسیه هستیم و می‌خواهیم هرچه سریعتر به میدان برگردیم، زیرا دلتنگ فوتبال هستیم. اعتراف می‌کنم که من شخصاً دوست ندارم درباره هر گونه پیشنهاد تیم‌ها صحبت کنم؛ امروز از یک تیم، فردا از دیگری. من تا رسیدن به توافق نهایی درباره آینده خود صحبت نخواهم کرد. من دنبال تیتر شدن در روزنامه‌ها نیستم و وقتی خبری نهایی شد صحبت خواهم کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همیشه شایعات و اخبار وجود داشته است، اما من اهمیتی نمی‌دهم که مطبوعات چه می‌نویسند. من فقط کار خودم را انجام می‌دهم. من حرفه‌ای هستم آن‌ها در خارج از کشور درباره من زیاد صحبت می‌کنند. من آرام و متمرکز زندگی می‌کنم و فقط در مورد بازگشت به میدان و در مورد زنیت فکر می‌کنم. از همان ابتدای کارم همیشه به بازی فکر می‌کردم. آینده غیرقابل پیش بینی است. در حال حاضر، من فقط به زنیت فکر می‌کنم، من یک قرارداد دارم، بنابراین صحبت کردن در مورد پیشنهادات دیگر درست نیست.

در فصل جاری لیگ روسیه سردار آزمون در ۲۱ مسابقه شرکت کرده که ۱۰ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد. قرارداد پیش رو با زنیت تا تابستان سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: می‌خواهم در مورد افرادی که از کرونا رنج می‌برند صحبت کنم و به کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت عرض می‌کنم. من همچنین می‌خواهم از کادر پزشکی، از پزشکان گرفته تا پرستارانی که برای همه ما می‌جنگند تشکر کنم. این ویروس اصلا شوخی نیست. پزشکان هر روز زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا به مردم کمک کنند و آن‌ها به زندگی سالم برگردند. کاری که انجام دادند واقعاً عالی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار