کد خبر: 1003951
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
امید شیخ‌احمدی در خصوص دستاورد‌های ژیمناستیک ایران در سال گذشته اظهار داشت: سال ۹۸ برای ژیمناستیک خیلی خوب بود و ثمره حضور در میادین مختلف آسیایی و بین‌المللی کسب مدال‌های مختلف بود که کسب آن‌ها برای نخستین بار باعث شد تا این رشته به جایگاهی که استحقاقش را دارد، دست پیدا کند. هر چند که در انتهای سال گذشته به دلیل کرونا بسیاری از برنامه‌های فدراسیون دچار تعلیق شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: وی افزود: امیدوارم با ریشه‌کن شدن این ویروس بتوانیم ادامه‌دهنده توسعه و موفقیت این رشته باشیم. از برخی برنامه‌ها می‌توانم به برگزاری مسابقات در مناطق اشاره کنم که برای اولین بار این اتفاق رخ داد و تیم‌های منتخب به رقابت‌های قهرمانی کشور راه پیدا کردند. برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه یک که پس از سال‌ها این اتفاق به وقوع پیوست و برگزاری آن برای جامعه ژیمناستیک بسیار لازم بود. ان‌شاءالله بحث‌های فنی این کلاس‌ها را در جهت رشد و پیشرفت این رشته برای سال‌های آینده به کار بگیریم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان کردستان تصریح کرد: در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در استان کردستان هم باید بگویم ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مسابقات لیگ هم حضور داشتیم و در مرحله نخست از لحاظ تیمی در رده اول قرار گرفتیم. در مسابقات قهرمانی کشور پسران و استعداد‌های کشوری مدال‌های رنگارنگی را به دست آوردیم. همچنین در اردو‌های تیم ملی بزرگسالان و جوانان نفرات و مربیانی را داشتیم. امیدوارم برای سالیان آینده این روند را ترقی بدهیم و بتوانیم دستاورد‌های خوبی برای ژیمناستیک ایران داشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار