کد خبر: 1003861
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵
دستور رئیسی به سازمان بازرسی، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان:
سازمان بازرسی، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با نظارت و بازرسی علی‎الدوام و کنترل قیمت‎ها در بازار، آرامش را به زندگی مردم باز گردانند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‎الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح دیروز شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و با تأکید بر اینکه آزادی قدس شریف همچنان اولویت امت اسلامی است اظهار داشت: امروز هم بعد از ۷۲ سال نکبت رژیم صهیونیستی و نقض پیمان‎ها و جنایاتی که علیه مردم فلسطین و لبنان و دیگر کشور‌های منطقه انجام داده‎اند، به‎دنبال پیاده‎سازی طرح ننگین معامله قرن هستند.

آیت‎الله رئیسی در ادامه با بیان این‎که در امریکا روزانه تعداد زیادی وارد زندان می‎شوند که در شرایط نامناسبی به سر می‌برند و زندان‎های این کشور از جهات مختلف وضعیت اسفناکی دارد، نسبت به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر روحیه استکباری و جنایات امریکایی‌ها و همچنین عدم توجه آن‌ها به وضعیت زندانیان به ویژه رنگین‎پوستان ابراز تأسف کرد.

آیت‎الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گزارش‌ها و شکایاتی که نسبت به وضعیت بازار به قوه قضائیه رسیده است، اظهار داشت: شرایط بازار برای مصرف‎کنندگان و تولیدگران مناسب و رضایت‌بخش نیست و نیازمند یک نظارت جدی از سوی دستگاه‎های مسئول است. رئیس قوه قضائیه، قیمت‎‎گذاری کالا‌ها برای حمایت از مصرف‎کنندگان و همچنین برخورد با افراد متخلف و متجاسر به قانون را از حقوق مردم دانست و گفت: سازمان بازرسی، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با نظارت و بازرسی علی‎الدوام و کنترل قیمت‎ها در بازار، آرامش را به زندگی مردم باز گردانند. آیت‎الله رئیسی با بیان اینکه هر جا دستگاه‎های مسئول مقتدرانه و کارشناسی وارد عمل شدند اثرگذار بوده‎اند، تأکید کرد: قیمت‌گذاری و تسعیر وظیفه دولت‎ها است و امروز هم دولت ودستگاه‎های متولی کنترل بازار باید با نجات بازار از وضعیت آشفته فعلی و حمایت از تولیدکننده و مصرف‎کننده، در جامعه آرامش ایجاد کنند و اقداماتی که در این زمینه آغاز شده، با جدیت بیشتر پیگیری شود. رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به ورود دستگاه‎های مسئول به موضوع قیمت خودرو اشاره کرد و متذکر شد که این اقدام موجب تأثیر بر این بازار و تا حدودی کنترل قیمت‌ها شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار