کد خبر: 1003745
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت در جلسه هیات دولت ضمن ارائه گزارشی اعلام کرد در حال حاضر از مرحله مدیریت و کنترل بیماری کرونا عبور کرده و به سمت مهار کرونا در اکثر نقاط کشور حرکت کرده‌ایم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: جلسه هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، وزیر بهداشت در این جلسه ضمن ارائه گزارشی اعلام کرد در حال حاضر از مرحله مدیریت و کنترل بیماری کرونا عبور کرده و به سمت مهار کرونا در اکثر نقاط کشور حرکت کرده‌ایم. ولی در عین حال در برخی نقاط کشور به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت مناسبی وجود ندارد.

در این جلسه همچنین وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس و حضور همه مدیران مدارس در محل کار و نیز شکوفایی جریان فراگیر آموزش مجازی در مدارس سراسر کشور خبر داد و گفت: این جریان موجب افزایش سهم دانش‌آموزان و سهم خانواده‌ها در فرآیند آموزش شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از نقش مثبت و سازنده الکترونیکی شدن دولت و بخش خصوصی در ایام درگیری کشور با بیماری کرونا گزارش داد.

در ادامه جلسه هیأت دولت، رئیس جمهور ضمن تقدیر از کادر پزشکی، توسعه و تعمیق دولت الکترونیک را از سیاست‌های اساسی این دولت عنوان کرد که خوشبختانه اکنون یکی از ثمرات آن را در آموزش فراگیر مجازی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های کشور مشاهده می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: اگر این امکان در کشور نبود، آموزش باید بطور مطلق تعطیل می‌شد، در حالی که اکنون مدارس و دانشگاه‌ها گرچه تعطیل هستند، اما آموزش تعطیل نشده و فقط تغییر شکل داده است.

رئیس جمهور در پایان، از همه دستگاه‌ها خواست تا پروژه‌های الکترونیکی حوزه خود را هرچه سریع‌تر به پایان برسانند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بنده معتقدم کرونا یک طوطئه هست نه یک ویروس هدف هم نابودی طبقه کم درآمد جهان وسیاه پوستان امریکاست که هر لحظه ممکن است قیام کنند در سایر کشورها مثل کشور خودمان ایران هم هدف به انزوا کشاندن اقشار ضعیف و کم درآمد است تا جرات اعتراض نداشته باشند و همچنین در اماکن مقدس دینی حاضر نشوند و دعا نکنند بعلاوه الان دیگه مردم فهمیده اند که آمار ابتلا و فوت کرونا با حضور در مراکز درمانی و یا از طریق پاسخ به سئوالات تلفنی وزارت بهداشت بالا رفته است بنابراین در نهایت باید گفت وزارت بهداشت جهانی زیر نظر امریکا مجری پروژه کروناست تا از این طریق کشورهایی مثل چین ایتالیا و کره و نیز آلمان و اسپانیا و انگلستان و ... که نزدیک است اقتصاد امریکا را به زیر بکشند را تسلیم کند
sudn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
امسال بطور قطع بحران کمبود و استفاده فراگیر از واکسن آنفولانزا خواهیم داشت و مقامات باید برای آن و تزریق به افراد مسن و واجب تر برنامه ریزی نمایند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار