کد خبر: 1003635
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر خبر داد:
هادی گورابی گفت: عملیات گسترده اصلاح هندسی انهار و کانال های سطح شهر برای پیشگیری و رفع آبگرفتگی معابر اجرا میشود.
بهاره عشقی صابر

هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اشاره به آبگرفتگی برخی انهار و کانال ها در زمان بارش نزولات آسمانی در اسلامشهر اظهار داشت: در این راستا عملیات اصلاح انهار و کانال های سطح شهر در دستور کار این معاونت قرار گرفت تا از وقوع مشکلات احتمالی ناشی از آبگرفتگی پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه سرریز شدن نهر ابتدای خیابان امام موسی کاظم در هنگام بارندگی مشکلات بسیاری را در سطح شهر پدید می آورد، تاکید کرد: پروژه تغییر هندسی و هدایت نهر خیابان امام موسی کاظم (ع)به کانال اصلی میدان نماز با هدف کاهش دبی ورودی به بلوار امام حسین (ع)و جلوگیری از سرریز آب در محدوده چهار راه باغ فیض در حال انجام است.

گورابی در ادامه افزود: تاکنون چهار عملیات اصلاح و افزایش ظرفیت نهر در سطح شهر به اتمام رسیده که می توان به اجرای این عملیات در خیابان امام حسن عسگری(ع) جهت اتصال به کانال اصلی خیابان مطهری و نهر خیابان شهید عزیزخانی با هدف جلوگیری از برگشت آب از سپتینگ خیابان کاشانی و آبگرفتگی منازل در کوچه شایان یک اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهرادامه داد: اجرای نهر دوبل حدفاصل کوچه ۴۲ قائمیه تا کانال اصلی مقابل اموزشگاه موفقیان با هدف هدایت دبی آب ورودی از شهرک سعیدیه به نهر تفکیکی و اتصال به کانال اصلی و همچنین احداث کانال هدایت آبهای سطحی در محله محمدیه انتهای کوچه های ادیب بطول ۳۵۰ متر از اقدامات انجام گرفته در جهت رفع مشکل آبگرفتگی این مناطق است.

گورابی با اشاره به آبگرفتگی منازل در انتهای کوچه های۴۷  ،۴۹ و ۵۰ قائمیه اعلام کرد: عملیات نهر دوبل حدفاصل دو حوضچه آرامش بلوار آزادگان به هدف کنترل دبی دو سپتینگ و جلوگیری از آبگرفتگی منازل در انتهای کوچه های مذکور در حال انجام است.

وی همچنین از اجرای پروژه اصلاح و احداث کانال خیابان شهید حافظ جعفری حدفاصل انتهای باغ فیض تا انتهای خیابان شهید صیاد شیرازی و اتصال به کانال اصلی شهر، با همکاری حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق بعنوان برنامه های در دست اقدام این شهرداری نام برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر