کد خبر: 1003601
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
بخشش اجاره بهای ۱۶۴ مهدکودک
سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از ارائه تسهیلات وام ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی به مهد‌های کودک غیردولتی به ازای حفظ اشتغال هر پرسنل که به‌منظور قطع زنجیره انتقال کرونا از اسفندماه تعطیل هستند، خبر داد.

فرگل صحاف با بیان اینکه مهدهای کودک غیردولتی می‌توانند مدارک خود را جهت دریافت تسهیلات به مراجع ذی‌صلاح ارائه دهند، اظهار کرد: با پیگیری‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور و قرار گرفتن مهدهای کودک در لیست مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، تخصیص این تسهیلات برای مهدهای کودک غیردولتی که به‌عنوان کسب و کارهای واجد شرایط تحت شمول گروه مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی تشخیص داده شده و نیز در راستای حفظ اشتغال هر یک از پرسنلی که در مهد کودک فعالیت می‌کردند، انجام می شود.

وی  افزود: طبق اعلام معاونت اقتصادی رئیس جمهور، مهدهای کودک غیردولتی می‌توانند از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی هم بهره‌مند شوند، از این رو متقاضیان برای برخورداری از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی می‌توانند درخواست خود را به اداره‌کل بهزیستی استان ارائه دهند تا در صورت تائید از سوی  این اداره‌کل موارد به بانک مرکزی اعلام شود.

بیمه بیکاری برای کارکنان مهدهای کودکی که شغل خود را از دست دادند

صحاف خاطرنشان کرد: پرسنل شاغل در مهدهای کودک که نتوانستند شغل خود را حفظ کنند و همچنان شاغل در مهدکودک باقی بمانند، می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری در ایام تعطیل به‌دلیل شیوع کرونا با لحاظ شرایط لازم پس از ثبت‌نام در سامانه مربوطه بهره‌مند شوند.

بخشش اجاره بهای 164 مهدکودک در استان در قالب پویش همدلی

بخشش اجاره بهای 164 مهدکودک در سطح استان از سوی مالکان خیر در قالب پویش همدلی از سایر نکاتی بود که سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان به آن اشاره نمود. در این پویش مالکین خیر اجاره بهای چند ماهه مهدهای کودک مستاجر خود را  در راستای کمک به آموزش آینده‌سازان در دوران شیوع کرونا و محافظت از اشتغال افراد شاغل در مهدهای کودک بخشیدند و ادارات آموزش و پرورش چندین شهرستان نیز با پیوستن به این پویش دغدغه همیشگی خویش را که آموزش دائمی فرزندان ایران زمین است، اثبات کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر