کد خبر: 1003582
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که اعضای این اتحادیه هرکاری بتوانند برای جلوگیری ازطرح جدید اشغالگری رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه در یک نشست پرسش و پاسخ به صورت ویدئو کنفرانسی شرکت گرد.

به گزارش پایگاه خبری «اسرائیل نشنال نیوز»، بورل در پاسخ به این سوال که اگر رژیم صهیونیستی طرح جدید اشغالگری خود در کرانه باختری را پیش ببرد اتحادیه اروپا چه واکنشی نشان خواهد داد گفت: اتحادیه اروپا هر کاری بتواند انجام می‌دهد تا به اسرائیل علیه اجرای این طرح فشار بیاورد.

وی افزود: ما باید علیه هرگونه طرح الحاق تلاش کنیم و این مستلزم تلاش همه ما و استفاده از همه کانال‌هایی است که اعضای اتحادیه اروپا در اختیار دارند.

بورل در بخشی دیگر از اظهاراتش هرگونه الحاق در سرزمین‌های اشغالی را با الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه مقایسه کرد.

بورل ضمن تبریک به تشکیل کابینه جدید در سرزمین‌های اشغالی ابراز امیدواری کرد به زودی به تل‌آویو سفر کند.

بورل در پاسخ به سوال خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال مبنی بر اینکه آیا او در کسوت رئیس کمیسیون مشترک برجام با مطالبه آمریکا جهت تمدید ممنوعیت فروش سلاح به ایران همکاری خواهد کرد یا اینکه به بند‌های توافق هسته‌ای پایبند خواهد بود، گفت: «باید درباره آن فکر کنیم، ولی در حال حاضر نمی‌توانم درباره چیزی که اتفاق نیفتاده به شما توضیح دهم.»
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار