کد خبر: 1003436
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز خبرداد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آغاز به کار اصلاح رویه آسفالت محورهای استان براساس اولویت بندی انجام شده خبر داد.

گودرز محمودی با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در خصوص ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌ها در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات در محورهای ارتباطی بالاخص محورهای شریانی به عنوان یک استراتژی اساسی از ابتدای سال ۱۳۹۹ به استان‌ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این استراتژی تعیین شده تاکید شده است تا شاهد افزایش ارتقای سطح خدمات در محورهای شریانی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها باشیم و در این میان اولویت بر لکه گیری و روکش آسفالت برای تردد عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: همان طور که استحضار دارید محور اساسی تهران – کرج به طرف قزوین و جاده کرج به سمت چالوس به عنوان محور دوم استان جزو محورهای بسیار اساسی پرتردد و پرترافیک کشور هستند.

وی ادامه داد: متوسط تردد در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین ۴.۵ برابر متوسط تردد در سطح کشور است. به همین جهت لازم و مهم است از لحاظ خدمت به کاربران و رانندگان کشورمان، شاهد ارتقای ایمنی باشیم تا در خصوص تردد با انجام یک کار اساسی به خوبی در معرض قضاوت مردم قرار گیریم.

محمودی افزود: به همین خاطر پیرو سیاست‌های اعلام شده از اواسط فروردین کار آغاز شده است. در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین هم در لاین شمالی و هم جنوبی، در مقاطع مختلف کار با لکه گیری و یا در صورت نیاز ترمیم رویه آسفالت با تراشیدن و ریختن آسفالت جدید در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ۳ قرارداد پیمانکاری برای روکش در سطح استان دارد که هم اکنون این پیمانکاران در سه مقطع آزادراه تهران – کرج با اولویت اول مشغول به کار هستند تا بعد از آن اولویت‌های دوم انجام شود.

محمودی ادامه داد: با توجه به تعریف کاری انجام شده، این پیمانکاران کارگاه‌های خود را برای اصلاح رویه اصلی آزادراه فعال کرده اند و تلاش داریم تا قبل از سفرهای عید سعید فطر و تابستانی اصلاحات انجام گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به رصد تمامی اقدامات لحظه به لحظه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: سازمان و بالاخص معاون راهداری سازمان لحظه به لحظه مراحل پیشرفت کار را رصد می‌کنند. به همین خاطر هر روز مراحل پیشرفت کار به صورت تصویری به سازمان ارسال می‌شود.

وی افزود: همانطور که گفته شد با توجه به اینکه یک زمستان پربرف و باران داشتیم، اولویت قسمت‌هایی است که آسیب جدی دیده و بنا داریم تا قبل از سفرهای تابستانی کار اصلاح انجام تا مابقی به ترتیب انجام شود. کار اولویت بندی شده و آنجایی که از رویه نامناسب‌تری برخوردار است قبل و حین سفرها انجام و بقیه موارد تحت اولویت‌های دوم و سوم به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

محمودی در پایان گفت: امیدواریم با این همت سازمان راهداری و تأمین اعتباری که انجام شده است، با استفاده از قراردادهای بازی که از قبل داشتیم، بتوانیم سطح خدمات را ارتقا دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار