کد خبر: 1003416
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه دست‌گیری و کمک به نیازمندان را از خصوصیات مسلمانان عنوان کرد و گفت: مواسات در حق یکدیگر از ویژگی‌های بارز فرد مسلمانان است و در ترویج این فرهنگ پسندیده باید از هم سبقت بگیریم.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه رابط آستان قدس رضوی در شهرستان مراغه اظهار داشت: در کمتر مناطقی از جهان شاهد صحنه های این چنینی هستیم و مردم ایران اسلامی در زمینه کمک به نیازمندان بی نظیر و واقعا نمونه عمل کردند.
وی گفت: کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا ویروس در تمامی مناطق کشور به صورت گسترده در حال انجام است.
وی افزود: در چند ماه اخیر در شهرستان مراغه نیز کمک ها و مساعدت های خوبی به نیازمندان انجام شده که این اقدام شهرستان را همانند گذشته در کشور مطرح کرده است.
امام جمعه مراغه گفت: تمامی اقشار مختلف مردم و گروه های خودجوش مردمی و جهادی در این روز ها پای کار هستند و در قرار همدلی و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مواسات و کمک‌های مومنانه به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
آیت الله پورمحمدی گفت: آستان قدس رضوی از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان یکهزار و ۶۷۰ بسته سبد کالا در بین نیازمندان شناسایی و ثبت نام شده در سامانه آستان توزیع کرده اند.
وی گفت: همچنین در نیمه شعبان این مجموعه در بین ۳۱۳ خانواده نیازمند گوشت قربانی توزیع کرده است.
وی افزود: در رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز آستان قدس رضوی ۴۰۰ بسته معیشتی شمال ۱۰ نوع اقلام غذایی توزیع می کند و ارزش هر بسته بیش از ۳۵۰ هزار تومان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر