کد خبر: 1003374
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
اعتراض‌ها در ایتالیا بالا گرفت
کشمکش‌ها در ایتالیا برای از سرگیری رقابت‌های سری آ همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه به نظر می‌رسید رقابت‌های سری آ از ۲۴ خرداد آغاز شود اعتراض‌های متعدد خبر از کناره‌گیری ۹ تیم از مسابقات لیگ می‌دهد.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: براساس گزارش‌های اسکای اسپورتس و لاریپوبلیکا، اتحادیه بازیکنان و انجمن نمایندگان مخالف پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات هستند. طبق پروتکلی که دولت در نظر گرفته اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، در پی آن کل تیم وارد قرنطینه ۱۵ روزه خواهد شد. حال آنکه معترضانی، چون اینتر، ناپولی و همچنین اتحادیه بازیکنان به دنبال این هستند که مانند بوندس‌لیگا تنها فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده به قرنطینه برود و سایر افراد تنها تحت آزمایش قرار بگیرند.

در همین راستا جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در مصاحبه‌ای به لاریپابلیکا با غیرعملی و غیرمعقول خواندن این پروتکل گفته که این باشگاه به دنبال تغییر قانون است: «نمی‌خواهیم جنجال بپا کنیم، اما این پروتکل غیرعملی و غیرمعقول است و می‌خواهیم تغییر کند، چراکه با این شرایط تمرین کردن کار ساده‌ای نیست.» شایعه کناره‌گیری ۹ تیم از رقابت‌های سطح اول فوتبال ایتالیا در حالی مطرح می‌شود که جووانی مالاگو، رئیس کمیته المپیک این کشور پنج‌شنبه صبح اعلام کرد ۹۹ درصد سری آ از سر گرفته می‌شود. مخالفت‌ها، اما کار را برای از سرگیری این رقابت‌ها سخت کرده است. هرچند که تصمیم قرنطینه کامل یک تیم در صورت ابتلای یک بازیکن به کووید ۱۹ که در پروتکل دولت برای ادامه رقابت‌های سری آ نیز آمده، می‌تواند ریسک ناتمام ماندن این رقابت‌ها را افزایش دهد و این موضوع باعث نگرانی باشگاه‌ها شده و آن‌ها را وادار به تهدید به کناره‌گیری از رقابت‌های سری آ کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار