کد خبر: 1002033
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
 قیمت‌های نفت در حالی به رشد خود ادامه داد شد که شب گذشته در پنجمین رشد متوالی خود ۲۰ درصد جهش کرده بود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: روز چهارشنبه، قیمت‌های نفت در حالی به رشد خود ادامه داد که شب گذشته در پنجمین رشد متوالی خود ۲۰ درصد جهش کرده بود. باز شدن اقتصادهای جهان و بهبود تقاضای نفت قیمت‌ها را تقویت کرده است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا که دیشب ۲۰.۴۵ درصد یا ۴.۱۷ دلار جهش کرده و به ۲۴.۵۶ دلار رسیده بود، صبح امروز تا ساعت ۷:۱۵ به وقت تهران، ۰.۷۷ درصد یا ۱۹ سنت دیگر رشد کرد و به ۲۴.۷۵ دلار رسید.

قیمت نفت ۲۰ درصد جهش کرد/ نفت آمریکا ۲۴ دلاری شد

قیمت هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، دیشب ۱۳.۸۶ درصد جهش کرد و در ۳۰.۹۷ دلار بسته شد. صبح امروز ۱۰ سنت یا ۰.۳۲ درصد دیگر جهش کرد و به ۳۱.۰۷ دلار رسید.

این در حالی بود که روز دوشنبه، شاخص نفت آمریکا برای اولین بار از اواسط آوریل به بالای ۲۰ دلار بازگشته و ۳.۰۸ درصد جهش کرده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله اللهیار
|
United States
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
با سلام در بازی فتنه انگیز بهای نفت ، امریکائیها هیچ وقت فروشنده نه بودن اینها در منطقه خاورمیانه و جاهای دیگر مخاذ ن بسیار عظیمی برای ذخیره نفت غارتی از کشورها ی مثل سوریه و گاهی هم با زد وبند با برخی دولتها این نفت ها را برای روز مبادا یعنی جنگهایی که در منطقه ما و دنیا پیش بینی میکنند در آن مخاذن بسیار عظظیم که ایجاد نموده اند ذخیره مینمایند و چون سوخ شوخی بردار نیست لذا با همکاری عربها و عوامل تبلیغاتی و کرونا این جو احمقانه را به منظور ضربه به روسیه هم اجرا نمودن ولی....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار