کد خبر: 1001527
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
سخنگوی وزارت خارجه رهبر معظم انقلاب را از دیپلمات‌های برجسته دنیا و یک استراتژیست فوق‌العاده خواند که دنیا نیز به آن اذعان دارد و گفت: ایشان دیپلماتی مبرز و فوق‌العاده هستند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش فارس، سید عباس موسوی شنبه شب در برنامه «شبگرد» شبکه دوم سیما درباره تحولات دو سال اخیر گفت: روند تحولات بین‌المللی شتابی گرفته است که دارای دلایل زیادی است و باعث شده این تحولات سریع‌تر به چشم بیاید. سخنگوی وزارت خارجه زندگی یک دیپلمات را جذاب و همراه با آداب خاص خود خواند.

این دیپلمات ارشد کشورمان درباره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من دیپلمات نیستم و انقلابی هستم، یادآور شد: موضع‌گیری رهبر انقلاب بسیار دقیق بود. به نظر بنده ایشان یکی از دیپلمات‌های برجسته دنیا و یک استراتژیست فوق‌العاده هستند که دنیا هم به آن اذعان دارد. همه این موضوع را قبول دارند که ایشان دنیا، مناسبات، قدرت‌ها و نقاط ضعف کشور‌ها و افراد را می‌شناسند و تصمیم‌گیری می‌کنند. وی بیان کرد: زمانی که ایشان فرمایشی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند صراحت و دقت را بگویند و از این رو فرمودند که من دیپلمات نیستم و انقلابی هستم. منظور ایشان این نبود که دیپلمات‌ها انقلابی نیستند یا بلد نیستند حرف‌های انقلابی بزنند. چون ما دیپلمات‌ها کمی در بیان مواضع، رفتار، گفتار و نوشتار خود ملاحظاتی داریم و گاهی ایجاب می‌کند که ما این ملاحظات را داشته باشیم، ولی برای رهبر انقلاب این ملاحظات وجود ندارد. ضمن اینکه ایشان دیپلماتی مبرز و فوق‌العاده هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار