کد خبر: 1001429
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر :
حجت الاسلام سیدمحسن بلند نظراز برگزاری کلاسهای آموزش قرآن بصورت مجازی توسط مراکز قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
بهاره عشقی صابر

حجت الاسلام سید محسن بلندنظر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهربا اشاره به فرا رسیدن ماه بهار قرآن اظهار داشت: با انتشار ویروس منحوس کرونا در تمام دنیا که اجازه هرگونه اجتماع و کارگروه و اجتماعی را غیرممکن کرده است همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان متناسب با این وضعیت باید فعالیتهای تشکلهای دینی مردم نهاد نیز تغییر یابد .

وی بیان کرد : در این ایام تشکلهای دینی مردم نهاد قرآن محور که شامل موسسات فرهنگی و خانه های قرآن و عترت (ع) هستند، فعالیتهای قرآنی اعم از قرائت ، حفظ ، ترجمه و مفاهیم ، تفسیر قرآن را بسمت شیوه غیر حضوری برده و همه سعی در آوردن فضای روحانی و معنوی به منازل شهروندان اسلامشهری دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با بیان اینکه فعالیتهای مجازی قرآنی در اسلامشهر از ماه شعبان آغاز شده افزود: موسسات و خانه های قرآنی در ماه شعبان بصورت پایلوت و آزمایشی کلاسهای روخوانی و روان خوانی برای رده سنی نوجوانان را بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار کردند و به جهت تعطیلی مساجد و اماکن زیارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

 بلندنظر رئیس اداره با اعلام بیانیه گام دوم بعنوان مانیفست جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در جغرافیایی فرایند کلی تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حرکت بسمت تمدن نوین اسلامی در صدد تببین نظام انقلابی است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با اشاره به اصول سه گانه خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی در نظام انقلابی ادامه داد: وظیفه نخبگان، خواص، تریبون داران و مراکز فکری و فرهنگی تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان است.

وی سپس تصریح کرد: کانون فرهنگی و تبلیغی هزاره امید و تعالی اسلامشهر از پلتفرم اسکای روم بعنوان بستری برای برگزاری جلسات آنلاین برای فعالیتهای فرهنگی تبلیغی بهره برداری و کلاسها در این فضا در حال برگزاری است.

بلندنظر در ادامه افزود: کلاسهای همسرداری، تربیت فرزند، تدبر در قرآن،  تدبر در منظومه فکری مقام معظم رهبری و غیره در فضای پلتفرم بومی وبینار اسکای روم (سمینار بصورت آنلاین) برگزار می شود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر خاطر نشان کرد: این مجموعه فعال و به روز و موفق متناسب با روزهای کرونایی خودش را با شرایط موجود تطبیق داده و کلاسها بصورت آنلاین با حضور استاد و شاگردان برگزار می شود .

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدحسن علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
باتقدیروتشکراززحمات شما خبرنگاران که با حضور جدی در جامعه و ارسال مشکلات شهروندان به مسئولان شهری کمال تقدیروتشکررا بعمل می آوریم (علیزاده رئیس مدیره جانبازان قائمیه اسلامشهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار