کد خبر: 1000092
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
تولیت آستان قدس رضوی (ع) با صدور پیامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
سرویس سیاسی جون آنلاین: تولیت آستان قدس رضوی (ع) با صدور پیامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مروی به‌شرح زیر است:

سردار سرلشکر سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افتخاری بالنده برای نظام جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی، حضور فعال و چشمگیر و ایثارگرانه داشته و به‌حق، «تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّه» را عملیاتی کرده و در عین حال امید دل‌های مؤمنان است.

در آستانه ماه ضیافت الهی و در سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفقیت سربازان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتاب غرورآفرین ماهواره نور کار بسیار ارزشمندی بود که قلب ملت ایران را خوشحال کرد.

این دستاورد بزرگ ملی و تحول نوین در عرصه فضایی کشور را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، جناب‌عالی، عموم فرماندهان و همه سبزپوشان سروقامت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و یاد و خاطره سرداران شهید این شجره طیبه خصوصاً شهید طهرانی مقدم و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء سلامتی و دوام توفیقات روزافزون جناب‌عالی و جان‌برکفان آن مجموعه معظم را در تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی از پروردگار متعال مسئلت می‌نماییم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار