کد خبر: 999152
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها گفت: متاسفانه برخی از کارمندان شهرداری آن‌گونه که باید از بیت‌المال و اموال دولتی مراقبت نمی‌کنند، چنانکه شاهد هدررفت منابع برخی پروژه‌ها هستیم.

 محرم محمدزاده  در بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز اظهار داشت: با وجود ظرفیت بالای کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز باید کیفیت آسفالت‌ریزی در معابر شهر بسیار بالاتر از وضعیت موجود بوده که بتواند انتظارات شهروندان را در این زمینه برآورده سازد.

محمدزاده با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها گفت: متاسفانه برخی از کارمندان شهرداری آن‌گونه که باید از بیت‌المال و اموال دولتی مراقبت نمی‌کنند، چنانکه شاهد هدر رفت منابع برخی پروژه‌ها هستیم.

وی با اشاره به احداث غیراصولی خیابان تازه تاسیس طبیعت در منطقه ولی امر به رشدیه تبریز تصریح کرد: خیابانی که تنها 6 ماه از زمان افتتاح آن گذشته است، دچار نشست شده و شاهد هدررفت آسفالت و پول بیت‌المال در این خیابان هستیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران افزود: در موضوع مراقبت از بیت‌المال با کسی مماشات نداریم مقصران و کم‌کاران در پروژه خیابان طبیعت شناسایی و خسارت وارده و بیت‌المال از آنان گرفته خواهد شد و کمیسیون عمران پیگیر این موضوع و مطالبه شهروندان خواهد بود.

وی همچنین در بازدید از ساختمان نیمه‌کاره شهرداری منطقه یک که در سال‌های گذشته به‌علت برخی مشکلات نیمه‌کاره رها شده است، متذکر شد:  ساختمان ۱۳ طبقه که اسکلت‌بندی آن تمام شده و تنها یک طبقه از آن برای اسکان شورای شهر کافی است، بلاتکلیف رها شده است و  امروز در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم، مقرر شد مشکلات این ساختمان پیگیری شود تا با تکمیل و افتتاح آن هم برای شورای اسلامی شهر ساختمانی در خور شأن ایجاد شود و هم از ظرفیت‌ها و طبقات دیگر این ساختمان برای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فعال تبریز در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی استفاده شود.

این عضو شورای شهر تبریز ضمن انتقاد از عدم اختصاص ساختمان برای اسکان شورای شهر تبریز و بلاتکلیفی ساختمان ۱۳ طبقه در گل پارک خاطرنشان کرد: امروز شورای شهر در عمارت ساعت حضور دارد که شناسنامه تبریز است و حضور شورا در این مکان می‌تواند برای این ساختمان مضر باشد.

محمدزاده همچنین با انتقاد از اینکه در اجرای پروژه‌ها از پیمانکاران ضمانت اخذ نمی‌شود، بیان داشت: عدم اخذ ضمانت از پیمانکاران موجب کم‌کاری در احداث پروژه‌ها می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر