کد خبر: 997558
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
یک سال فرصت مناسبی برای من است
به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک بهترین فرصت برای ورزشکاران مصدوم ایران بود. بانوی مدال‌آور و المپیکی کاراته کشورمان هم یکی از این ورزشکاران بود که حالا با خیالی آسوده‌تر از قبل پیگیر امور درمانی و رفع مصدومیت شدید خود است.
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمیده عباسعلی بدون تردید یکی از اصلی‌ترین امید‌های کسب مدال در المپیک توکیو محسوب می‌شود، اما مصدومیت سخت او همه را نگران کرده بود. تعویق یک ساله المپیک شاید بهترین خبر برای او و علاقه‌مندان به کاراته بود تا همه به حضور قدرتمندانه این بانوی مدال‌آور در المپیک امیدوار شوند. عباسعلی که برای ادامه روند درمان خود در آلمان بسر می‌برد برای بازگشت دوباره به تاتامی گوش به فرمان پزشکان معالج است.

بانوی المپیکی ایران می‌گوید: «طبق برنامه پزشکان پیش می‌روم و با تعویق المپیک عجله‌ای برای شروع تمرینات ندارم. تمرینات فیزیوتراپی خود را در کشور آلمان دنبال می‌کنم. خوشبختانه روند درمانم خوب پیش می‌رود و بسیار امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک تمرینات سنگین‌تر را شروع کنم.»

او ادامه می‌دهد: «تا قبل از شیوع ویروس کرونا در آلمان، همزمان فیزیوتراپی و تمرینات مخصوص زانو را در دستور کار داشتم، اما با تعطیلی باشگاه‌ها تمرکزم را بیشتر روی فیزیوتراپی گذاشتم. با پایان تمرینات فیزیوتراپی‌ام در آلمان به تهران برمی‌گردم. قرار است در تهران نیز کارهایم با برنامه پزشکان پیش برود تا ان‌شاءالله آماده بازگشت به میادین شوم.»

بانوی المپیکی کاراته ایران در پایان خاطرنشان می‌کند: «با تعویق المپیک عجله‌ای برای شروع تمرینات کاراته ندارم. پیش از این قرار بود المپیک تابستان ۹۹ برگزار شود، ولی ویروس کرونا آن را حداقل یک سال عقب انداخت. حالا فرصت خوبی برای من به وجود آمده تا در کمال آرامش دوران نقاهتم را پشت سر بگذارم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار