کد خبر: 997531
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر:
میثم مردای گفت: مسابقه مجازی، ادبی انتظار فرج با مشارکت هنرمندان و علاقمندان به عرصه شعر و ادب در این شهرستان برگزار می‌شود.
محمدرضا عباسی

میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) مسابقه مجازی ادبی انتظار فرج در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در روزهایی که کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا شده و اقشار مختلف مردم برای قطع زنجیره ارتباط این ویروس در منزل به سر می‌برند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در نظر دارد به منظور ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی،هنری در بین هنرمندان و علاقمندان به فرهنگ هنر ایرانی، اسلامی برنامه‌های فرهنگی،هنری، ادبی و غیره را با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های فضای مجازی و به صورت غیرحضوری برگزار کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت‌ ۱۰ انجمن فرهنگی، هنری فعال در شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به فعالیت رسمی بیش از ۱۵۰۰ هنرمند برجسته و فعال در رشته‌های مختلف و وجود تعداد بی‌شماری از هنرمندان غیررسمی و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در این شهرستان با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هنری تحت پوشش مسابقاتی را به صورت غیرحضوری و به منظور پرکردن اوقات فراغت مردم برگزار می‌کنیم.

مرادی تأکید کرد: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، مسابقه ادبی انتظارفرج با همکاری انجمن ادبی پرواز با موضوع انتظار و امام زمان(عج) به صورت مجازی در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی با تشریح جزئیات برگزاری مسابقه انتظارفرج ادامه داد:هنرمندان و علاقمندان به هنر شعر و ادب می‌توانند آثار خود را در قالب رباعی و دوبیتی با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به پیج اینستاگرام انجمن پرواز به نشانیanjomanparvaz98@ و یا donya_hashemi_58@ ارسال و در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: علاقمندان و شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش حداکثر دو اثر را با موضوع مطرح شده تا پایان فروردین‌ماه به نشانی اعلام شده ارسال کنند که بعد از پایان مهلت اعلام شده از آثار برگزیده پس از ارزیابی تقدیر به عمل خواهد آمد.

مرادی با اشاره به فعالیت ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان اسلامشهر، عنوان کرد: با توجه به فعالیت هنرمندان و علاقمندان به عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در اسلامشهر به منظور استفاده از فرصت تعطیلی به وجود آمده در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان با همکاری ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر طرح ختم قرآن مجید و ختم صلوات از شعبان تا رمضان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، شفای عاجل عموم بیماران، ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا و رفع جمیع بلایا برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح قرآنی ثبت نام و با انتخاب جزء مورد نظر به آدرس تلگرامی Eslamshahguran@ پیام داده و در این امر خداپسندانه به صورت مشارکتی سهیم شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با تأکید بر فعالیت ده‌ها مؤسسه تک و چند منظوره فرهنگی، هنری و آموزشگاه‌های آزاد هنری و غیره در این شهرستان، اضافه کرد: با همکاری انجمن‌ها و مؤسسات تحت نظارت و پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری دیگری در عرصه‌های مختلف موسیقی، هنرهای نمایشی، فیلم و عکس و غیره با مشارکت هنرمندان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که جزئیات و چگونگی شرکت در این برنامه‌ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر