کد خبر: 997522
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیازی به صدقه دولت آمریکا ندارد، از رئیس‌جمهور این کشور خواست به محدودیت‌های ایران از جمله تحریم‌های نفتی پایان دهد.
سرویس بین‌الملل جوان آنلاین: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی امروز (سه‌شنبه) از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا تحریم‌های نفتی و دیگر محدودیت‌های ایران را لغو کند.

ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران از نظر منابع انسانی و طبیعی، غنی است. ما نیازی به صدقه‌دادن ترامپ نداریم - کسی که مجبور است دستگاه تنفس مصنوعی را از منابعی که خودش تحریم کرده خریداری کند».

وی در ادامه افزود: «چیزی که ما از او می‌خواهیم، این است که به ممانعت از فروش نفت و دیگر محصولات ایران، خرید نیازهایش و کسب و تولید درآمدپایان دهد».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، پیشتر هم با ناکام توصیف کردن کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، گفت سوءاستفاده از شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، کریه‌ترین چهره یک دولت معتاد به تحریم است. (جزئیات بیشتر)

ظریف همچنین با درخواست از کشور‌های خارجی برای تبعیت نکردن از تحریم‌های آمریکا، گفت آمریکا از تروریسم اقتصادی به تروریسم پزشکی رسیده است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لئوناردو
|
Turkey
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
صبر کن دادگاهت خیلی دور نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
آقای دکتر ظر یف این چه دیدی است که دار ید این ها به خودش ان رحم نمی کنند حالا توقع دارید به ما رحم کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
هنوز دنبال رفع تحریم هستین؟چه مسخره بازی پیش گرفتین!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار