کد خبر: 997479
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید مسئولان عالی رتبه درباره وضعیت مسابقات در زمان شیوع کرونا تصمیم خواهند گرفت نه مربیان و مدیران.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد پنجعلی درباره وضعیتش در روز‌های کرونایی و اداره آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: با شیوع کرونا، برنامه‌های آکادمی پرسپولیس تعطیل شده و مربیان هم به صورت مجازی با بازیکنان پایه در تماس هستند. خود من هم در خانه حضور دارم و در موارد معدودی برای انجام برخی امور راهی باشگاه می‌شوم. بیشتر وقتم را صرف نوه‌ام کرده‌ام.

او با دعوت همه مردم برای ماندن در خانه و کمک به مقابله با کرونا اظهار کرد: بدون شک شرایط برای همه یکسان نیست، اما خواهش می‌کنم هر کسی که می‌تواند، در این وضعیت در خانه بماند تا این قضیه حل شود.

پیشکسوت پرسپولیس با تشکر از کادر‌های درمان که از جان خود برای بهبود مبتلایان گذشتند، گفت: مردم باید به خاطر همدیگر و به خصوص کادر پزشکی که از جان خود مایه گذاشتند، با مسئولان همکاری کنند تا این اپیدمی مهار شود. کادر درمان قهرمان‌های واقعی هستند و دقیقا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. تاریخ، فداکاری آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

پنعجلی خاطرنشان کرد: ما مبارزه با کرونا را دیر شروع کردیم. این یک واقعیت است، اما برای اینکه بیش از این صدمه نخوریم، باید با رعایت مسائل بهداشتی مانند خودداری از سفر‌های درون شهری غیر ضروری و ماندن در خانه خودمان را از این ویروس در امان نگه داریم. باقی مسائل در دستان متخصصان است که راهکار و داروی این بیماری را پیدا کنند. به احترام حیات انسان‌ها باید صبور باشیم و جان دیگران را به خطر نیاندازیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس درباره حواشی مربوط به برگزاری مسابقات لیگ برتر و سرنوشت این مسابقات اظهار کرد: همه دغدغه ما باید مبارزه با این ویروس باشد. ان‌شاء الله ویروس مهار خواهد شد و می‌توانیم در آینده فوتبال را برگزار کنیم و از آن لذت ببریم. قرار نیست که یک مربی یا مدیر عامل درباره مسابقات تصمیم بگیرد. ما مسئول داریم و آن‌ها می‌دانند که چه تصمیمی برای فوتبال بگیرند.

وی افزود: طبیعی است که در این شرایط پرسپولیس بیشتر از هر تیمی تمایل به برگزاری ادامه فصل دارد، اما همه چیز در اختیار مسئولان عالی رتبه فوتبال است و آن‌ها با در نظر گرفتن جان انسان ها، درباره فوتبال تصمیم می‌گیرند.

پنجعلی یادرآور شد: به زعم کارشناسان، پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اما فقط قهرمانی مطرح نیست. کسب سهمیه آسیایی و سهمیه‌های لیگ‌های پایین‌تر هم مطرح است. باید امیدوار باشیم شرایط عادی شود و این مسابقات را برگزار کنیم؛ در غیر این صورت هم نهاد‌های بین المللی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد و ما به آن عمل می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار