کد خبر: 997354
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
پروانه سلحشوری که در مقام یک نماینده مجلس، تقریباً دو ماهی می‌شود که همچون اغلب همکاران مجلسی‌اش، سرکار نمی‌رود، منتقد عملکرد رهبری شده و از سویی با کاسبی از موقعیت کرونایی کشور، موضع قلبی خود در مورد نیروی قدس سپاه را هم عیان کرده است. او در گفتگو با روزنامه آرمان گفته: «آقای روحانی درخواست برداشت یک‌میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بحران کرونا داشته‌اند. هدف نیز تأمین نیاز‌های بهداشتی و پزشکی و کمک به اقتصاد خرد در کشور بوده است. با این وجود هنوز پاسخی به این درخواست رئیس‌جمهور داده نشده است. ما در مجلس در یک روز ۲۰۰ میلیارد دلار به سپاه قدس اختصاص دادیم. بدون شک در شرایط کنونی حفظ سلامتی مردم از مسائل دیگر مهم‌تر است و این در حالی است که کشور‌های دیگر نیز درگیر مقابله با بحران کرونا هستند. آیا وقتی سلامتی مردم در خطر است نمی‌توان مبلغ بیشتری در نظر گرفت؟»

سلحشوری رقم اختصاص یافته به نیروی قدس پس از ترور سردار قاسم سلیمانی را که صرفاً دویست میلیون یورو بود، میلیارد‌ها تومان افزایش داده و می‌گوید «۲۰۰ میلیارد دلار» و بعد هم می‌گوید ما در مجلس اختصاص دادیم. اولاً شما چطوری نمی‌دانید چه مبلغی اختصاص داده‌اید و رقم را تا این حد بالا می‌برید؟ در واقع سلحشوری خواسته مبلغ کمک به نیروی قدس را طوری اشتباه بگوید که چندین برابر درخواست رئیس جمهور برای مبارزه با کرونا باشد. ثانیاً دوقطبی سازی بین سلامت و امنیت مردم و میان وزارت بهداشت و سپاه چه سودی برای امثال سلحشوری دارد؟ چرا می‌خواهد افکار عمومی را علیه کمک به نیروی قدس تحریک کند؟! آیا نمی‌شود بدون دوگانه سازی و تخطئه نهاد‌های انقلابی، در مورد کمک به دولت برای مبارزه با کرونا نظر داد و درخواست کرد؟! این روز‌ها نظامیان در کنار وزارت بهداشت و کادر درمانی مشغول خدمت به مردم هستند، چرا یک نماینده مجلس باید این وحدت در خدمت‌رسانی را تاب نیاورد و دنبال تفرقه سازی باشد؟! ثالثاً چرا مجلس هفته‌های متمادی تعطیل است و تشکیل جلسه نمی‌دهد تا حداقل بتواند قدر مبلغی که به نیروی قدس اختصاص داده، به دولت بدهد؟ مجلس را تعطیل کرده‌اند، بعد نماینده مجلس از دیگران انتقاد می‌کند که چرا فلان کار را نمی‌کنند. کاش سلحشوری لیستی از اقدامات خود برای مدیریت وضعیت کرونایی را ارائه دهد تا بدانیم در این نزدیک دو ماه اخیر چه کرده است.

نکته پایانی اینکه، روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر انقلاب با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا و مدیریت عوارض اقتصادی ناشی از آن، دستورات لازم را برای تأمین نیاز‌های ضروری در این عرصه، صادر کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
به نظر من این خانم اظهارات خصمانه همیشه داشته شما هم مثل بعضی دولتمردان که گاه و بیگاه علیه اظهارات شکایت دارند به حق از این خانم شکایت کنید خیلی جولان میدهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار