کد خبر: 997212
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به عزم جدی پلیس برای تحقق شعار جهش تولید در کشور، از کشف ۱۱۱ میلیارد ریال انواع کالا‌های خارجی قاچاق طی عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی ۲ هفته اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نام گذاری سال 99 به نام سال "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) گفت: بی تردید یکی از موانع اصلی جهش تولید در کشور ورود کالاهای خارجی از راه قاچاق است که نیروی انتظامی نیز عزم خود را برای مبارزه با قاچاقچیان کالا جزم کرده است.

وی افزود: علی رغم اینکه در نوروز امسال بیشتر بخش های فرماندهی انتظامی استان اصفهان درگیر موضوع  پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بودند اما با این وجود شاهد توفیقات و دستاورد های خوبی در زمینه کشف کالاهای خارجی قاچاق و کوتاه کردن دست قاچاقچیان از ضربه زدن به اقتصاد و بخش تولید کشور بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: به لطف خدا و تلاش ها و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته طی عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی در 2 هفته اول سال جاری انواع کالاهای خارجی قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ها بالغ بر 111میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.

سردار معصوم بیگی، اظهار داشت: عمده کالاهای قاچاق مکشوفه شامل گوشی تلفن همراه، لوازم یدکی وسایل نقلیه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، پارچه، پوشاک، مواد خوراکی، لاستیک و لوازم آرایشی و بهداشتی بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، کشف این میزان کالای قاچاق ظرف 2 هفته اول آغازین سال را قابل تأمل عنوان کرد و اظهار داشت: در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده، می طلبد که در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز جهشی جدی صورت گرفته و دستگاه های مربوطه اقدامات خود در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر