کد خبر: 996860
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
مردی که به اتهام قتل همسر سابقش در بازداشت به سر می‌برد محاکمه و به قصاص محکوم شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، این حادثه ششم دی‌سال‌۹۸ در یکی از محله‌های شهرستان چهاردانگه اتفاق افتاد. وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند با جسد زن جوان که میترا نام داشت مواجه شدند و شوهر سابق او را که مردی ۳۷‌ساله به نام پیام بود بازداشت کردند.

مرد جوان در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من و میترا چند سال قبل باهم ازدواج کردیم و صاحب دو دختر شدیم. ما از ابتدا با هم اختلاف داشتیم و مدام بر سر موضوعات مختلف مشاجره می‌کردیم. وقتی بچه‌ها به سن نوجوانی رسیدند اختلاف‌های ما هم بیشتر شد به طوری که مجبور به جدایی شدیم.

متهم ادامه داد: من سرپرستی بچه‌ها را به عهده گرفتم و میترا برای دیدن آن‌ها به خانه‌مان می‌آمد. مدتی که گذشت میترا گفت که طاقت دوری بچه‌ها را ندارد و از من خواست اجازه دهم دوباره به زندگی برگردد که قبول نکردم. او بعداً خواست که صیغه‌اش کنم تا بتواند کنار بچه‌ها باشد که باز هم به حرفش توجه نکردم.

متهم در شرح حادثه گفت: امروز صبح میترا برای دیدن بچه‌ها به خانه آمد. بعد از اینکه بچه‌ها راهی مدرسه شدند از من خواست که دوباره به زندگی برگردد. سر این موضوع با هم مشاجره کردیم و من کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم که کشته شد.

با اعتراف متهم و کامل شدن تحقیقات در این باره بازپرس پیام را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد و متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به پرونده دو دختر متهم برای پدرشان درخواست قصاص کردند. پیام وقتی در جایگاه ایستاد، اما اتهام قتل عمد را انکار کرد و گفت فقط یکی از ضربه‌ها را به میترا زده است. او گفت: وقتی مشاجره ما بالا گرفت من دست به چاقو شدم و ضربه‌ای به کتف میترا زدم و از خانه خارج شدم و نمی‌دانم بقیه ضربه‌ها را چه کسی وارد کرده‌است. هیئت قضات، اما بعد از ختم جلسه وارد شور شد و متهم را به قصاص محکوم کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار