کد خبر: 996601
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

فروشگاه اینترنتی اروندکالا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه محصولات خوراکی، بهداشتی و سلامتی آغاز کرده است و یکی از فروشگاههای پیشتاز در زمینه عرضه محصولات تند مصرف خوراکی ، آرایشی است. در اروندکالا همه محصولات خریداری شده تا هفت روز تضمین کیفیت و اصالت دارند به این معنا که شما میتوانید تا هفت روز پس از دریافت سفارش  از خرید خود اطمینان حاصل بفرمایید.

اروندکالا، محصولات بهداشتی، سلامت و زیبایی

درج تاریخ انقضا دقیق محصولات

 یکی از امکانات ویژه و منحصر به فرد اروندکالا درج تاریخ انقضا دقیق محصولات در وب سایت و اپلیکیشن اروندکالا است.  شما با مراجعه به صفحه کالای مورد نظر میتوانید از تاریخ انقضای محصول مطلع و مطمئن شوید. این ویژگی در حال حاضر در بین فروشگاههای اینترنتی ایرانی فقط در اروندکالا وجود دارد.

همچنین در اروندکالا از تمامی محصولات و جزئیات آنها به صورت اختصاصی عکسبرداری میگردد تا هنگام خرید بتوانید از جزئیات محصول مطلع شوید و خرید آگاهانه تری داشته باشید.

اروندکالا، محصولات بهداشتی، سلامت و زیبایی 

محصولات خوراکی و غذایی در اروندکالا 

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات غذایی، رژیمی و بدون گلوتن وجود دارد. همچنین تنوع فوق العاده ای  از نوشیدنی های گرم و سرد وجود دارد.

شما به راحتی میتوانید برای خرید دمنوش، قهوه، چای، کافی میکس، کاپوچینو و یا نوشیدنی های سرد مانند شربت به اروندکالا مراجعه کنید.

محصولات تقویت پوست و مو

برای خرید محصولات بهداشتی و تقویت پوست و مو نیز میتوانید به اروندکالا مراجعه کنید. در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات بهداشتی نظیر شامپو و شامپو بدن، لوازم آرایشی، انواع تونیک مو، انواع کرم های مرطوب کننده و تقویت کننده پوست و... وجود دارد.

اروندکالا، محصولات بهداشتی، سلامت و زیبایی

اپلیکیشن موبایل اروندکالا

اگر تا به حال از اروندکالا خرید کرده‌اید و یا قصد دارید خرید انجام دهید، یک خبر خوب برای شما داریم و آن هم اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به صورت کاملا اختصاصی « Native » توسعه داده شده تجربه فوق العاده ای از خرید را  برای شما به ارمغان می‌آورد.
برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا وارد شوید، با ورود به این صفحه  شما می‌توانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید و یا از طریق کافه بازار یا مایکت اقدام به نصب کنید.
برای کاربران پلتفرم iOS نیز میتوانید با مراجعه به وب سایت اناردونی یا ای اپس ، اپلیکیشن آیفون اروندکالا را دانلود کنید.
لازم به ذکر است که در اروندکالا تمامی سفارشات بالای صد هزار تومان همواره به صورت رایگان ارسال می‌گردد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار