کد خبر: 996593
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
رئیس جمهور آینده امریکا، یا گنگ و منگ و خواب‌آلود است یا دیوانه‌ای که نمی‌شود حرف‌هایش را به سمع و نظر مردم رساند! اما در یک چیز مشترکند و مردم امریکا را محروم نمی‌کنند: «زن‌بارگی!»
سرویس بین‌الملل جوان آنلاین: غلامرضا صادقیان، سردبیر روزنامه جوان، در کانال تلگرامی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خود نوشت:
 
امریکا اگر از مهلکه کرونا بگذرد و به انتخابات ریاست جمهوری برسد، باید بین ترامپ جمهوری‌خواه و به احتمال زیاد "بایدن" دموکرات یکی را به ریاست جمهوری برگزیند.

ترامپ که معرف حضور انورتان هست! و هر توضیح بیشتری از سوی هر کس غیر خود او در هر کجای جهان ممکن است ناخواسته برخی از رذایل او را بپوشاند! پس درباره او سکوت و فقط به این نکته اشاره می‌کنیم که امروز ۲۷ مارچ ۲۰۲۰ بسیاری از رسانه‌های امریکا سخنان روزانه او درباره کرونا را پخش نکردند، با این توصیف که جملات غیر تخصصی او درباره بیماری و درمان، برای مردم امریکا مضر است!

اما بایدن نیامده چند مشکل دارد!
 
اول آنکه مثل ترامپ، زن‌های زیادی صف کشیده‌اند که بایدن ما را آزار داده است. "تارا رید" از کارمندان سابق دفتر بایدن در سنا یکی از هشت زنی است که اعترافات او درباره آزار‌های جنسی بایدن دردسر ساز شده است.
 
بایدن مشکل دیگری هم دارد که ترامپ گاهی به کنایه از آن نام می‌برد: منگ بودن! دیده شده او در چند سخنرانی اخیر، گاهی در انتها گیج و منگ می‌ایستد و نمی‌داند دقیقا چه کار باید بکند و کدام سمت برود یا اصلا برود یا بایستد یا چیزی اضافه بگوید یا چیزی را از آنچه گفته‌است، پس بگیرد! خلاصه به قول ترامپ، بایدن "خواب‌آلود و منگ" سر به این‌سو و آن‌سو می‌چرخاند تا اینکه زنش دستش را می‌گیرد و از پشت تریبون با خود می‌برد! این مشکل او در چند ویدئو بازتاب زیادی داشته است و خودش هم گفته اگر رئیس‌جمهور شد باید معاون اولی داشته باشد که بتوان از همان روز‌های اول روی او به عنوان جانشین حساب کرد، یعنی قبول کرده‌است که به عنوان یک نعش به کاخ سفید می‌رود! کار بایدن به همین جا ختم نمی‌شود. رسانه‌های امریکا از اینکه او در گفت‌و‌گوی تلویزیونی چند روز قبل خود جملات نامفهوم زیادی بر زبان آورد، شگفت‌زده شدند! جملاتی که هیچ معنای خاصی از آن مستفاد نمی‌شد.
 
خلاصه بیشتر از این انتظار نباید داشت: رئیس جمهور آینده امریکا، یا گنگ و منگ و خواب‌آلود است یا دیوانه‌ای که نمی‌شود حرف‌هایش را به سمع و نظر مردم رساند! اما در یک چیز مشترکند و مردم امریکا را محروم نمی‌کنند: «زن‌بارگی!»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
خیلی جالب بود !
said
|
Switzerland
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
0
سلام. چه خوکی مثل ترامپ چه گرگی پیر چون جو بایدن. ایران باید یک قدرت اتمی شود برای آرامش و پیشرفت منطقه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار