کد خبر: 996451
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
استاندار تهران گفت: ممنوعیت تردد از درب منزل در روز‌های دوازده و سیزده فروردین در استان تهران تکذیب می‌شود و منظور ممنوعیت حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها و طبیعت است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص خبر منتشره در خصوص ممنوعیت تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان تهران، گفت: ممنوعیت تردد از درب منزل در روز‌های دوازده و سیزده فروردین در استان تهران تکذیب می‌شود و منظور ممنوعیت حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها و طبیعت می‌باشد که تدابیر شدیدتری جهت عدم حضور این افراد در این اماکن عمومی به‌عمل می‌آید.

وی افزود: طرح محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع کرونا در ۱۴ مبادی خروجی استان در حال اجراست.

بندپی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و در مراسم سیزده‌به‌در امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
سلام من دیروز ساعت ۶ بعدازظهراز محل کار به سمت منزل درحرکت بودم امروز یه پیام اومده ۵۰۰هزارتومن واسم جریمه اومده چرا؟؟؟؟.؟..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی❤
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار