کد خبر: 996337
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ لواسان گفت: ورود انبوه گردشگران به لواسانات باعث ایجاد ترافیک سنگین شده و تردد روزانه را برای شهروندان لواسان دچار مشکل کرده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان اظهار کرد: علی‌رغم توصیه‌های کارشناسان مبنی بر در خانه ماندن مردم به لحاظ قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا، برخی افراد این موضوع مهم را جدی نگرفته و با بی‌توجهی خود، باعث ابتلای دیگران نیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه از یک هفته پیش غربالگری مسافران در ورودی لواسان انجام می‌شود، افزود: تمام مسؤولان ادارات و ارگان‌های لواسان از جمله بخشدار، جهادگران هلال احمر، مدافعان سلامت خانه بهداشت، سرافرازان نیروی انتظامی، زحمت‌کشان پلیس راه، پرسنل خدوم شهرداری و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ لواسان با دغدغه بجا، پای کار غربالگری در ورودی لواسان هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ لواسان تصریح کرد: بیشتر مسافران ورودی به لواسان غیربومی و گردشگر هستند که به قصد گردش و تفریح به این مناطق سفر می‌کنند و باعث ایجاد ترافیک سنگین شده‌اند و با توجه به اینکه با پیگیری‌های بخشداری جاده تلو مسدود شده، بار ترافیکی در گردنه قوچک زیاد است.

شکوهی ادامه داد: غربالگری و تب سنجی مسافران به صورت دو لاین توسط نیرو‌های هلال احمر انجام که هر روز تعدادی موارد مشکوک نیز مشاهده می‌شود که اجازه ورود به آن‌ها داده نمی‌شود و در صورت نیاز با اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیجیان از روز اول پای کار هستند و خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: گردشگران محترم توجه کنند که حضور تفریحی آن‌ها در لواسان علاوه بر بالابردن تعداد مبتلایان، باعث ایجاد ترافیک سنگین شده وموجب حق الناس است چرا که برخی از ساکنان لواسان که ضرورتاً باید روزانه به تهران سفرکنند، دربازگشت به محل سکونت خود یک مسیر ۵ دقیقه‌ای را باید حدود یک ساعت و بیشتر در ترافیک بمانند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی ضمن تشکر از اهالی شهیدپرور لواسانات، فشم و رودبار قصران که باسعه صدر و صبرخود خادمان و مدافعان سلامت را یاری می‌دهند، افزود: از تمامی گردشگران درخواست می‌کنم توصیه‌ها را جدی گرفته و برای حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت بهداشت و توصیه‌های کارشناسان امر درخانه خود بمانند تا با یک وحدت و همدلی بتوانیم ان شاءالله کرونا را شکست دهیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
جلوی این عده ......ها را بگیرید بگیرید............
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار