کد خبر: 996230
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در فرانسه با جهش ۱۱۲ نفری به ۷۶۴ نفر افزایش یافت.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش ۱۲۶ نفری شمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد.

با اضافه شدن این آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی بنا به اعلام این رژیم به ۱۰۷۱ نفر رسیده است.

در اسپانیا دولت این کشور یک شنبه شب اعلام کرد که محدودیت‌های وضع شده در این کشور برای مقابله با شیوع کرونا به مدت ۱۵ روز دیگر و تا ۱۱ آوریل تمدید خواهد شد.

به گزارش یورو نیوز، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا در ویدئو کنفرانس با روسای محلی این کشور این خبر را اعلام کرده است و به این معنی است که اسپانیایی‌ها تا یازدهم ماه بعدی میلادی در قرنطینه خانگی خواهند بود.

در فرانسه با مرگ ۱۱۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا شمار قربانیان این ویروس در این کشور به ۷۶۴ نفر افزایش یافت. شمار مبتلایان نیز در روز یک شنبه جهش زیادی داشته است و به ۱۶۰۸۱ نفر رسیده است.

دولت انگلیس نیز یک شنبه شب اعلام کرد که ۴۷ نفر دیگر به شمار قربانیان ناشی از ویروس کرونا در این کشور اضافه شده است که با احتساب این عدد، شمار کل فوت شدگان کرونا به ۲۸۱ نفر افزایش یافته است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، شمار کل مبتلایان نیز از ۵۰۱۸ نفر به ۵۶۸۳ نفر افزایش یافته است.

فرانسه نیز طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به دوشنبه شاهد افزایش قابل توجه تعداد قربانیان کرونا در این کشور بود. براساس گزارش راشا تودی، با مرگ ۱۱۲ نفر دیگر در روز یک شنبه، تعداد کل قربانیان کرونا در فرانسه به ۷۶۴ نفر افزایش یافت. در مجموع ۱۶۰۱۸ نفر نیز در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار