کد خبر: 996094
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
اولین حادثه سال ۹۹ کشور در مازندران رقم خورد
ریزش کوه در منطقه دوآب سوادکوه سبب تخریب خانه‌ها شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: ساعت ۸ صبح امروز جمعه بعد از تحویل سال نو سنگ بزرگی از بالای کوه به داخل روستای پیت سرای در محدوده پادگان دواب سوادکوه سقوط می‌کند که بر اثر آن ۱۰ واحد مسکونی، ۲ واحد دامداری و یک پل کوچک تخریب می‌شوند و به ۴ دستگاه خودرو نیز خسارت جدی وارد می‌شود.

او با بیان اینکه آب و برق این روستا قطع شده است، افزود: با توجه به باریک بودن راه روستا و عدم عبور ماشین آلات سنگین ۲ دستگاه بیل بکو برای بازگشایی راه و خاک برداری به روستا اعزام شدند وعوامل امدادی در تلاش هستند تا آب و برق روستا وصل شود.

تعداد بازدید : 2688


حادثه تلفات نداشت

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ساعت ۱۱:۱۶ امروز جمعه ۱ فروردین ۹۹ خبر حادثه ریزش کوه در جاده سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله تیم اورژانس دوآب به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های تیم اورژانس در صحنه حادثه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.
 
تعداد بازدید : 1253

تلاش برای تخلیه روستا

حسین لاری بخشدار بخش مرکزی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ۱۴خانوار در این روستا سکونت دائم دارند که با توجه به احتمال دوباره ریزش سنگ نظر روستا باید کامل تخلیه شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر تمام خانه‌هایی که در مسیر ریزش سنگ قرار دارند بالاجبار تخیله می‌شوند، افزود: در حال رایزنی با مسئولان ذی ربط هستیم تا برای خانواده‌هایی که جایی برای اسکان ندارند محل سکونت موقتی در نظر گرفته شود.

لاری گفت: ستاد بحران شهرستان تا این لحظه تلاش داشته شرایط را از بحران خارج کرده و برق و آب روستا وصل شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سوادکوه افزود: تعدادی دام‌ها شامل اسب و گوسفند تلف شدند که هنوز آمار کامل تلفات دام مشخص نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار