کد خبر: 996060
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا، دستور لغو نشست سران گروه هفت را که قرار بود در ماه ژوئن در کمپ دیوید برگزار شود صادر کرده است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نشست سران گروه ۷ را که قرار بود در ماه ژوئن (خردادماه) در کمپ دیوید برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد و قرار شد که این نشست از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود.

«جاد دیر» سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که رویترز آن را منتشر کرد، خبر داد: «در راستای تمرکز تمامی منابع کشور برای پاسخ به چالش‌های بهداشتی و اقتصادی ویروس کووید ۱۹ و به دستور رئیس جمهور، نشست گروه ۷ که قرار بود در ماه ژوئن در کمپ دیوید برگزار شود، هم اکنون از طریق ویدئو تلکنفرانس برگزار خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «کاخ سفید همچنین به دیگر اعضای گروه هفت اطلاع داده در راستای ادامه همکاری تنگاتنگ، رئیس جمهور از طریق ویدئو تلکنفرانس در ماه‌های آوریل و مه با آن‌ها جلسه برگزار خواهد کرد.»

دونالد ترامپ که چند هفته پیش اخبار مربوط به شیوع ویروس «کرونا» را «حقه دموکرات‌ها» توصیف می‌کرد روز پنجشنبه گفت که اوضاع ناشی از این بیماری در آمریکا «بد» است.

مقامات درمانی آمریکا ساعتی پیش خبر دادند که در کمتر از یک ساعت شمار مبتلایان به کرونا در این کشور ۱۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته تا مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۱۳ هزار و ۱۵۹ نفربرسد. در ۲۴ ساعت گذشته تعداد افرادی که تست کرونای آن‌ها در آمریکا مثبت اعلام شده ۴۴۱۲ نفربوده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر دیگر در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان این ویروس در آمریکا به ۱۸۹ نفر برسد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار