کد خبر: 995906
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
لیگ‌های اروپایی منتظر تصمــیم نهایــی فیفا هستند. لیگ قهرمانان هم با توجه به مشخص‌شدن چهار تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی و باقی ماندن چهار تیم دیگر فعلاً معطل تصمیم‌گیری مسئولان است، اما در این میان بحث مهم به برگزاری یورو ۲۰۲۰ بر می‌گردد که قرار بود ماه ژوئن و در ۱۲ کشور مختلف برگزار شود.
سعيد احمديان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: طبعاً با از سرگرفته‌شدن لیگ‌ها از ماه می، برگزاری یورو ۲۰۲۰ در زمان از قبل تعیین شده، غیرممکن خواهد بود. به همین منظور رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خواهان تعویق این بازی‌ها شد تا لیگ‌های اروپایی به سرانجام برسند، اما جالب این است که فیفا برای به تعویق انداختن مسابقات یورو برای یک‌سال درخواست مبلغ ۲۷۵ میلیون یورو را از باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی کرده که باید دید مورد موافقت قرار می‌گیرد یا نه. پیش‌بینی بر این است که یورو ۲۰۲۰ یا به سال بعد موکول شود یا اینکه امسال بین ۲۳ نوامبر تا ۲۳ دسامبر (آذر و دی ۹۹) برگزار شود که پیش درآمدی خواهد بود بر جام جهانی ۲۰۲۲ که برای اولین بار در پاییز برگزار خواهد شد.

مسئله‌ای دیروز مورد تأیید یوفا قرار گرفت و یورو یک سال به تعویق افتاد و قرار است این مسابقات در سال ۱۲۰۲ برگزار شود. فیفا برای اجرای این برنامه از بزرگان فوتبال جهان نیز کمک خواست و ویدیویی تهیه کرد. آرسن ونگر در این ویدیو خطاب به مردم گفت: «سلام به همگی. همه می‌دانیم که شرایط فعلی در ارتباط با ویروس کرونا بسیار جدی است و باید قبل از هر چیز به سلامت‌مان اهمیت بدهیم.» مورینیو هم تأکید کرد: «مقابله با ویروس کرونا از شستن دست‌ها شروع می‌شود. لطفاً دست‌های خود را زیاد بشورید و اگر ممکن بود برای ضدعفونی آن‌ها از محلول الکلی استفاده کنید.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار