کد خبر: 995896
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر اصلاح‌طلبان تهران طی یادداشتی در ویژه‌نامه نوروزی روزنامه سازندگی پیرامون انتخابات مجلس یازدهم، پرده از علت اصلی سکوت انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس اخیر برداشت. او در این یادداشت تصریح کرده که: «اشکالات عملکرد اصلاح‌طلبان در قدرت موجب رویگردانی مردم از صندوق‌های رأی می‌شود.»

در ادامه هم افزوده: «تصمیم اصلاح‌طلبان برای عدم مشارکت در انتخابات، نوعی رفتار سیاسی با هدف آبروداری بوده است تا با عدم مشارکت، فقدان عملگرایی و نتیجه‌گیری را در دولت، مجلس و مدیریت شهری پوشش بدهند.»
هاشمی در بخش پایانی یادداشت خود نیز نوشته است: «این جریان (اصلاحات) علاوه بر فرصت‌سوزی در دولت اصلاحات، قدر فرصت گرانبهای دیگری را نیز برای خدمت آن‌طور که انتظار می‌رفت، ندانست.»

هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است؛ حزبی که کوشید با انتقاد از اصلاح‌طلبان تندرو، در انتخابات فعال باشد و لیست یاران هاشمی را ارائه داد. گرچه شکست سختی را متحمل شد، اما در هر حال نخواست که در انتخابات ساکت باشد. اصلاح‌طلبان هم البته نتوانستند آبروداری کنند، گرچه چنین قصدی داشتند. چه آنکه روشن شد نتوانسته‌اند اعتماد عمومی را مجدد جلب کنند و مردم و حتی حامیان آن‌ها دیگر اعتمادی به آنان ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار