کد خبر: 995777
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان:
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت:در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی ۵۰۰ مددجو زیر ۱۸سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان رفع بحران کرونا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی اصفهان مجتبی ناجی با بیان اینکه سهم بهزیستی در پویش مقابله با بحران کرونا، حفظ و نگهداری فرزندان بهزیستی در خانه‌های کودک و نوجوان است گفت: در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی ۵۰۰ مددجو زیر ۱۸سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان بهبود اوضاع حضور دارند.

مجتبی ناجی افزود: با کمک خیران مواد ضدعفونی و دیگر لوازم پیشگیری شامل ماسک و دستکش در اختیار این خانه‌ها قرار گرفته و بصورت هفتگی گندزدایی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دایم کودکان و نوجوانان در این خانه‌ها گفت: برنامه‌های متنوعی شامل انوع بازی‌ها، مسابقات ادبی و جشنواره‌های الکترونیکی برای اوقات فراغت این افراد در نظر گرفته شده است.

ناجی افزود: در هر یک از این خانه‌ها ۱۰ تا ۱۵ کودک و نوجوان پسر و دختر نگهداری و با همکاری مراقبان توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه درباره مقابله با شیوع بیماری کرونا ارائه می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان اذعان داشت:ازحدود ۱۰۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی استان ۲۹ هزار معلول جسمی حرکتی، ۲۴ هزار معلول ذهنی، ۱۲ هزار معلول اعصاب و روان، ۱۳ هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و ۲۱ هزار سالمند هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر