کد خبر: 995756
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
فرمانده انتظامی پایتخت از طرح ویژه پلیس تهران در ایام نوروز خبر داد و تأکید کرد که پلیس در هر شرایط آماده خدمت به مردم است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در نشست خبری روزگذشته گفت: از ۲۸‌اسفند طرح ویژه پلیس در پایتخت شروع می‌شود و ۲۱۷‌ایستگاه نوروزی را در سطح شهر فعال می‌کنیم، یک هزار و ۴۵۰ گشت خودرویی و موتوری و ۴۰۰ گشت پیاده از صبح ۲۹ اسفند در دو شیفت ۱۲ ساعته فعال می‌شوند.

کنترل زندانیان و معتادان رها شده
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه بیش از ۱۲‌هزار سارق و زندانی و بیش از ۱۱ تا ۱۲‌هزار معتاد متجاهر با توجه به شرایط پیش آمده، آزاد شده‌اند، گفت: برای این شرایط نیز برنامه‌ریزی کامل داریم همچنان ابلاغ شده که همکاران انتظامی در تهران بزرگ از شهر خارج نشوند.

وی ادامه داد: سارقانی که در روز‌های اخیر آزاد شده‌اند در سه سطح دسته‌بندی شده و توسط کلانتری‌ها و پایگاه‌های آگاهی تحت کنترل قرار خواهند گرفت، همچنین معتادان متجاهر رها شده نیز با برنامه‌ریزی پلیس مبارزه با موادمخدر تحت رصد خواهند بود.

نگرانی از وضعیت تردد در شهر
سردار رحیمی با ابراز نگرانی از تردد‌های غیر‌ضروری به علت شیوع کرونا گفت: وضعیت تردد‌ها در تهران با توجه به شرایط به وجود آمده درباره ویروس کرونا، مناسب نیست و برخی رعایت نمی‌کنند، قرار بر این شده خود اصناف به دلخواه واحد‌های صنفی خود را تعطیل کنند. رئیس پلیس تهران تصریح کرد: نمی‌خواهیم مکانی را ببندیم و پلمب کنیم، اما مهار این ویروس تنها با همکاری تمام افراد میسر خواهد بود.

سرنوشت کشفیات پزشکی
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره سرنوشت اقلام پزشکی کشف شده و نظارت پلیس بر توزیع این اقلام گفت: مطلبی را برخی افراد مطرح و در کشفیات شک و شبه ایجاد کردند، ما صورت‌جلسه‌های کشفیات را تماماً تحویل دادیم و قرار شد مراجع قضایی موضوع را دنبال کنند، حتی قرار شد خرید اقلامی مانند دستکش برای حفاظت پرسنل نیروی انتظامی انجام شود که جداگانه خرید را انجام دادیم و حتی یک عدد از کشفیات را برنداشتیم.

وی افزود: در فرآیند توزیع دخالت نکرده و نمی‌کنیم، اما طرح مشترک بین دادستانی، پلیس، تعزیرات و نماینده علوم پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی اجرا می‌شود و در فرآیند تهیه، تولید و توزیع اجرا نظارت صورت می‌گیرد البته اکنون بحث احتکار بسیار کمتر شده‌است. وی درباره مخلان امنیت در چهارشنبه سوری هم گفت: خودروی مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال توقیف شده و تا پایان فروردین توقیف می‌ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار