کد خبر: 995656
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر ۹۰ درصد پیشرفت داشته و برای اجرای آن ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مهندس شهبازی  اظهارکرد: عملیات بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر واقع در میدان لاله، بوستان لاله از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: از هشت سال پیش تعمیر سالن تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و استفاده از بخش‌های بدون کاربری این مجموعه مطرح شد چون ساختمان پتانسیل افزوده شدن فضاهای کاربردی را داشت و سازه نیز فرسوده بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: از ابتدای سال ۹۸ با نظر شهردار اصفهان احیای سالن کوچک، اصلاح استاندارسازی پلاتوهای تمرین، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح ورودی تالار و رمپ گذاری برای معلولان، تعمیر تجهیزات نور و صدا در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد کارهای تعمیرات و احیای این تالار انجام شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

شهبازی از اجرای بیش از نیم میلیارد تومان پروژه و اقدامات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در یکسال گذشته در منطقه ۱۰ خبر داد و گفت: امروزه فعالیت‌های هر سازمان، آنچنان با کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده که تفکیک قائل‌شدن و جداسازی آنها را تا حدودی غیرممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات مکمل رشد و شکوفایی سایر زمینه‌های فعالیت در شهرداری است، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت فناوری‌ها از جمله نیازهای توسعه است، در این راستا منطقه ۱۰ در یکسال گذشته پروژه‌های خوبی با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه با همکاری سایر واحدها اجرا کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهمترین اقدامات انجام شده با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان به اجرای یکپارچه و ارتقای کیفی سیستم نظارت تصویری در ساختمان‌های اداری و خدماتی منطقه، راه‌اندازی اتاق سرور و اجرای سیستم برق اضطراری در ساختمان خدمات شهری منطقه، ارتقای تجهیزات شبکه و همچنین سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربران، ارتقای استانداردهای ایمنی و امنیتی اتاق سرور و ساماندهی و مستندسازی برق، شبکه، تلفن ساختمان‌های اداری و خدمات شهری منطقه در کنار سایر فعالیت‌های پشتیبانی اشاره کرد.

وی انتظارات مدیریت شهرداری در بخش توسعه فناوری و ارتباطات را فراتر از وضعیت فعلی دانست و تاکید کرد: کاهش حضور مردم در شهرداری و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در بستر توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از اولویت‌های مدیریت شهرداری بشمار می‌رود که تحقق آن باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر