کد خبر: 995525
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
سرمربی تیم ملی روئینگ در پی لغو رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: فدراسیون جهانی سه شنبه جلسه‌ای برای تعیین تکلیف رقابت‌های انتخابی دارد و باید تصمیمی منطقی بگیرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ درباره لغو رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: با تصمیمی که اکنون فدراسیون جهانی گرفته همه ورزشکاران آسیایی ضرر می‌کنند. نه تنها ورزشکاران ایران که برای رقابت‌ها تلاش کردند بلکه کشور‌های آسیایی هم ضرر می‌کنند. حتی کشور‌های اروپایی نیز برای مسابقات سوئیس برنامه داشتند و با لغو این رقابت‌ها المپیک را از دست می‌دهند.

سرمربی تیم ملی روئینگ با اشاره به جلسه فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک بیان کرد: قرار است سه شنبه جلسه‌ای برگزار شود تا شکل نهایی مسابقات مشخص شود. امیدوارم که فدراسیون جهانی تصمیمی منطقی بگیرد. با این اتفاق ورزشکاران آسیا و اروپا ضرر می‌کنند و به نظرم روئینگ زیر سوال خواهد رفت.

فرزام با بیان این مطلب که ورزشکاران تمریناتشان را انجام می‌دهند گفت: ورزشکاران تمریناتشان را انجام می‌دهند، اما بحث امروز این است که فشار روانی زیادی روی آن‌ها است. وضعیتشان مشخص نیست و این باعث می‌شود از نظر روانی اذیت شوند. از طرفی چند ورزشکاران آسیایی نیز در فضای مجازی به تصمیم فدراسیون جهانی اعتراض کرده‌اند که نشان می‌دهد آن‌ها هم تحت فشار هستند.

وی همچنین تاکید کرد: از دست رفتن المپیک تنها به معنای عدم حضور در این رویداد نیست. اگر ورزشکاران مطمئن شوند که المپیک برایشان تمام می‌شود بدون انگیزه می‌شوند و از تمرین فاصله خواهند گرفت. این اتفاق باعث می‌شود ما برای اردو‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هم دچار مشکل شویم. امیدوارم که مسئولان فدراسیون جهانی تصمیمی مناسب بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار