کد خبر: 995491
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: به همت نیروهای تلاش‌گر و زحمت‌کش شهرداری اردبیل تمامی معابر و خیابان‌های پرتردد و پرتجمع شهرستان اردبیل به صورت مداوم طی عملیاتی ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، حمید لطف‌الهیان در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهری اردبیل اظهار داشت: در روزهایی که با بحران کرونا رو به رو هستیم نیروهای شهرداری اردبیل در آماده باش کامل هستند و همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای اقدامات پیشگیرانه اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی با تاکید بر اینکه انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار نیروهای شهرداری قرار دارد تصریح کرد: انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار نیروهای شهرداری قرار دارد و از این رو شهرداری اردبیل و به ویژه سازمان آتش‌نشانی در صدد است تا هرچه زودتر این بیماری ویروسی را شکست دهیم.

شهردار اردبیل با اشاره به شعار در خانه بمانیم بیان کرد: مجموعه شهرداری اردبیل در روز چهارشنبه سوری نیز در آماده باش کامل به سر خواهند برد و از شهروندان عزیز نیز خواهشمندیم ضمن رعایت موارد بهداشتی فردی همکاری خود را با مسئولان بیشتر کرده و برای تحقق شعار ما کرونا شکست می‌دهیم تلاش کنند.

لطف‌الهیان با بیان اینکه در کنار معابر اماکن عمومی نیز ضدعفونی می‌شوند اظهار کرد: در کنار معابر اماکن عمومی از جمبه مراکز خرید، ترمینال‌ها، تمامی ادارات، بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها، مساجد و سازمان میادین میوه‌ و تره بار نیز ضدعفونی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر